سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 22257

۴ کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان ملحق می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: ۴ کشتی گیر قمی از امروز در خانه کشتی شماره ۲ تهران به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ملحق می‌شوند.
۴ کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان ملحق می‌شوند
به گزارش قم نیوز، فدراسیون کشتی اسامی ۳۱ کشتی گیر فرنگی کار نوجوان را برای شرکت در اردوی تیم ملی اعلام کرد که بر این اساس ۴ فرنگی کار نوجوانان به تیم ملی دعوت شده‌اند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از امروز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این اردو تا ۱۵ اردیبهشت ماه به تمرینات خود در در خانه کشتی شماره ۲ تهران ادامه می‌دهند.

محمد جواد رضایی کشتی گیر وزن ۴۲ کیلو گرم به همراه علیرضا نجاتی کشتی گیران قمی دعوت شده در این وزن به اردوی تیم ملی هستند که در کنار محمدرضا مختاری فرنگی کار استان فارس برای به دست اوردن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی نوجوان در مسابقات آسیایی رقابت می‌کنند.

دیگر کشتی گیر قمی دعوت شده به تیم ملی حسین ابراهیمی در دسته ۶۳ کیلوگرم است که به همراه هاشم محمودی از اردبیل و مهدی زیدوند از خوزستان در این دسته حضور پیدا کرده است.

کشتی قم در دسته ۱۰۰ کیلوگرم نیز یک نماینده به نام علی اصغر شهبازی دارد و حمیدرضا کریمی از آذربایجان شرقی و سهیل کهنسال از خوزستان رقیبان شهبازی را در دسته سنگین وزن تشکیل می‌دهند.

در سایر اوزان و در ۴۶ کیلوگرم مصطفی گلاوی (خراسان رضوی) پویا ناصر‌پور (خوزستان) و محمد محمودی (تهران)، در ۵۰ کیلوگرم حامد تاب (خوزستان) و علی گوران نیک بنیاد (فارس) و محمدرضا آقانیا (مازندران) در ۵۴ کیلوگرم امین قلاوند (خوزستان) میثم دلخانی (فارس) و محمد فلاح (خوزستان)، در ۵۸ کیلوگرم علیرضا افتخاری مقدم، محمدحسن حسینی (خراسان رضوی) و کرامت عبدولی (خوزستان) به تیم ملی دعوت شده‌اند.

در ۶۹ کیلوگرم علی احمد‌پور (مازندران) محمد برزگرزاده (تهران) و سید احسان موسوی (خوزستان) در ۷۶ کیلوگرم‌ سعید یوسفی (تهران) حسین فروزنده)، کوروش خلیلی (تهران) و آرمان علیزاده (خوزستان) و در دسته ۸۵ کیلوگرم علی خلیل‌زاده (مازندران) حامد احمدزاده (البرز) محمد ریاضی (فارس) دیگر نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqini.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما