يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 33237
به مناسبت روز جهانی عصای‌سفید و هفته تربیت‌بدنی و ورزش

ملی‌پوش سابق گلبال در قم تقدیر شد

قم نيوز : قم نگار: اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت روز عصای‌سفید و هفته تربیت‌بدنی و ورزش از ملی‌پوش قمی سابق تیم ملی گبال تقدیر کرد.
ملی‌پوش سابق گلبال در قم تقدیر شد
به گزارش قم نگار ، با توجه به هم‌زمانی روز جهانی گرامیداشت عصای‌سفید با هفته تربیت‌بدنی و ورزش از ملی‌پوش سابق تیم ملی گلبال کشورمان و یکی از چهره‌های موفق سال‌های نه‌چندان دور گلبال استان قم در اداره کل ورزش و جوانان این استان تقدیر شد.

این گلبالیست‌ با سابقه محسن ساده است که در سال‌های دهه ۱۳۸۰ در ترکیب تیم گلبال بهزیستی قم در مسابقات لیگ برتر گلبال قهرمانی باشگاه‌های کشور یکی از چهره‌های موفق نماینده قم بود و همراه با این تیم به موفقیت‌های متعدد داخلی و برون‌مرزی دست یافته است.

ساده در کنار دیگر گلبالیست‌های قم چند دوره قهرمانی مسابقات لیگ و بازی‌های گلبال مردان کشور را در کارنامه دارد و سابقه دعوت شدن به تیم ملی گلبال کشورمان نیز در کارنامه موفقیت‌های این ورزشکار نابینای عضو هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قم به چشم می‌خورد.

محسن ساده که اکنون در جایگاه یک پیشکسوت رشته گلبال به ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان قم و کشورمان خدمت می‌کند در دهه ۸۰ همراه با تیم گلبال بهزیستی قم دو بار حضور در رقابت‌های بین‌المللی این رشته در کشورهای ایتالیا و مالزی را تجربه کرده است.

ساده اکنون به عنوان کارمند در اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت می‌کند و در اقدامی فرهنگی به مناسبت گرامی‌داشت روز عصای‌سفید و هفته تربیت‌بدنی و ورزش، این ورزشکار موفق عضو هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم تقدیر شد.

مراسم تقدیر از این چهره موفق گلبال استان قم با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم و معاونین این اداره کل برگزار و با تبریک روز عصای سفید و هفته تربیت‌بدنی و ورزش به این قهرمان ارزنده، از وی با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به رشد چشمگیر موفقیت‌ها و دستاوردهای این اداره کل نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود: یقینا قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت و دستیابی به موفقیت نتیجه یک کار گروهی و دلسوزی تمام دست‌اندرکاران ورزش و جوانان و هیئات‌ ورزشی قم است.

حسن عابدی با اشاره به گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، بیان کرد:‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره کل به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش سال جاری، هماهنگ با برنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توسعه ورزش همگانی برنامه‌ریزی و تدوین شده‌اند.

وی عنوان کرد: از تمام همکاران عزیز، مسئولان هیئت‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی قم می‌خواهم تلاش خود را برای حفظ و ارتقاء جایگاه ورزش قم افزون‌تر کنند و همچون گذشته با دلسوزی و اهتمام بیشتر به امور بپردازند تا روند رو به رشد ورزش قم ادامه یابد، ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان قم به سهم خود برای ارائه تسهیلات و امکانات مناسب تلاش می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchqinx.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما