يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 47467
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائران قم مطرح شد

انتقاد فرماندار قم از حاشیه‌سازی در مورد اسکان آموزش و پرورش

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم ضمن گلایه از برخی حاشیه‌سازی‌ها در مورد عملکرد آموزش و پرورش گفت: این مجموعه به دستور استاندار به زائران نوروزی اسکان داده و این اقدام سبب تحمیل شدن برخی از هزینه‌ها به آموزش و پرورش شده است به همین علت نباید تصور کنیم آموزش و پرورش به دنبال درآمدزایی چشمگیری بوده است.
انتقاد فرماندار قم از حاشیه‌سازی در مورد اسکان آموزش و پرورش
به گزارش قم نیوز، رضا سیار شنبه شب در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان جمع‌بندی نهایی عملکردهای انجام شده در ایام نوروز را انجام داده است، اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف عملکردها مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانیم در سال آینده برای برنامه‌های مختلف آنها را مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه آمارهای متفاوت از سوی مدیران ذهنیت نادرستی را برای افکار عمومی و رسانه‌ها به دنبال داشته است، اضافه کرد: با ارائه آمارهای نادرست زحمات برخی از دستگاه‌های اجرایی مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و صنعت گردشگری که از اولویت‌های مهم است، زیر سوال می‌رود.

فرماندار قم ضمن گلایه از برخی حاشیه‌سازی‌ها در مورد عملکرد آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این مجموعه به دستور استاندار به عموم زائران اسکان داده و این اقدام سبب تحمیل شدن برخی از هزینه‌ها به آموزش و پرورش شده است به همین علت نباید تصور کنیم آموزش و پرورش به دنبال درآمدزایی چشمگیری بوده است.

وی از مشارکت آموزش و پرورش در امر اسکان تقدیر کرد و گفت: باید در ارائه آمارها دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی جامع و متناسب با آمارها را دنبال کنیم.

سیار یادآور شد: با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در برگزاری طرح‌های فرهنگی به نتایج مطلوبی رسیده اما امیدواریم سال آینده ایستگاه‌های طرح نشاط بهاری را در نقاط پرترددتری پیش‌بینی کنیم تا بتوانیم با مخاطبان بیشتری ارتباط داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری امسال متفاوت‌تر از سال گذشته در صحنه‌خدمات‌رسانی به زائران حضور داشته است، مطرح کرد: این مجموعه از ظرفیت‌های مختلف برای اسکان زائران، تنظیف شهر، تسهیل ترافیک و مدیریت ناهنجاری‌ها استفاده کرده است.

فرماندار قم با بیان اینکه نمایندگان بخش خصوصی باید در جلسات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم حضور داشته باشند، عنوان کرد: حضور این افراد سبب می‌شود که ستاد از مشکلات بخش خصوصی آگاه شود و در نتیجه خدمات‌رسانی به مردم کیفیت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchqknk.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما