يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 28567
آیت الله نوری همدانی:

طرح نذر اهدای خون در کشور فرهنگ‌سازی شود

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه مسئله نذر در مورد اهدا خون تاکنون مطرح نبوده است، گفت: این کار بسیار خوب نیازمند فرهنگ‌سازی است و علما نیز درصورتی‌که نیازی به پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی در موارد نیاز باشد همکاری می‌کنند.
طرح نذر اهدای خون در کشور فرهنگ‌سازی شود
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، اظهار داشت: خدمتی که مربوط به جان و حیات مردم از عالی‌ترین خدمات است و این کار در سازمان انتقال خون انجام می‌شود.
 
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه جان انسان در اسلام دارای احترام ویژه است افزود: خدمتی که در این سازمان انجام می‌شود با حیات و جان مردم در ارتباط است و در رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی در مورد این خدمت صورت گیرد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه در بخش‌های مختلف مانند انفاق مال بحث شده است، گفت: تاکنون در مورد انفاق خون صحبت زیادی نشده ‌و باید در رسانه‌ها به‌طور میانگین هر هفته در مورد این موضوع فرهنگ‌سازی صورت گیرد.
 
وی بابیان اینکه مسئله نذر در مورد اهدا خون تاکنون مطرح نبوده است، افزود: این کار بسیار خوب و نیازمند به فرهنگ‌سازی است؛ علما نیز درصورتی‌که نیازی به پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی در موارد نیاز باشد، همکاری می‌کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchqmni.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما