جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 51507
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم ليگ برتر فوتسال

آتليه‌طهران قم گلباران شد / نخستین شکست قمی‌ها برابر مس

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتليه‌طهران قم در پنجمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور شکستی سنگین را در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی متحمل شد.
آتليه‌طهران قم گلباران شد / نخستین شکست قمی‌ها برابر مس
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که با انگیزه به دست آوردن سومین برد خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در هفته این بازی‌ها برابر مس سونگون صف‌آرایی کرده بود، از این مسابقه با دست خالی خارج شد.

اگر چه اتفاقات نیمه نخست مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بر وفق مربیان و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بود و این تیم حریف قدرتمند خود را با تساوی دو بر دو متوقف کرده بود، اما حوادث نیمه دوم این بازی مطابق انتظار شاگردان سیدوحید غیاثی رقم نخورد و نماینده فوتسال قم که جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی بود با شکستی سنگین میدان مسابقه را ترک کرد.

این در حالی است که آتلیه‌طهران قم در سه بازی قبل خود از چهار هفته مسابقات لیگ برتر به دو برد و یک تساوی دست یافته بود و با هفت امتیاز بالای جدول قرار داشت اما در مقابل تیم قدرتمند و مدعی مس سونگون ورزقان با نتیجه عجیب 6 بر 2 مغلوب شد.

آتلیه‌طهران قم در نیمه نخست با تدابیر سیدوحید غیاثی سرمربی خود، عملکرد خوبی در مقابل مس سونگون ورزقان داشت و نشان از یک تیم منسجم و تاکتیکی داشت اما در نیمه دوم اختیار عمل را کاملا از دست داد و چهار بار دروازه خود را به روی حریف باز شده دید و هرگز نتوانست به حریف گل بزند.

در این مسابقه جذاب و تماشای برای تیم فوتسال مس سونگون حمید احمدی، فرهاد فخیم و بابک نصیری(دو گل)، مرتضی عزتی و علیرضا عسگری گلزنی کردند، در حالی که روح‌الله ایثاری و ناصر اطمینان گلزنان نماینده فوتسال قم در این بازی از هفته پنجم لیگ برتر بودند.

نماینده فوتسال قم در هفته نخست رقابت‌ها به دلیل لغو مسابقه با مقاومت قرچک به میدان نرفت اما در هفته دوم لبنیات ارژن فارس را در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه سه بر دو شکست داده بود، در میهمانی هفته سوم برابر پارسیان شهر قدس دو بر دو مساوی کرد و در هفته چهارم نیز چهار بر دو تیم فرش‌آراء مشهد را شکست داده بود و هم اکنون با کسب هفت امتیاز از چهار بازی تا پایان هفته پنجم در مکان هفتم جدول است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchqmnm.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما