يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 36577
فوتسال باشگاه‌های کشور

آتلیه‌طهران قم از استقلال یک امتیاز گرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از نخستین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب یک امتیاز شد.
آتلیه‌طهران قم از استقلال یک امتیاز گرفت
به گزارش قم نیوز، فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در نخستین هفته از دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در برابر تیم استقلال‌نوین ماهشهر صف‌آرایی کردند و با کسب یک امتیاز از میدان خارج شدند.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم که در بازی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی بازی‌ها موفق به شکست دادن تیم فوتسال استقلال‌نوین ماهشهر شده بودند در دیدار برگشت نیز بارها شانس برتری مقابل حریفان را به دست آوردند اما در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

این بازی در حضور جمع زیادی از علاقمندان به فوتسال در حالی برگزار شد که نماینده قم متحمل سومین تساوی فصل شد تا ۱۲ امتیاز شود اما رتبه سوم جدول رده‌بندی را از دست بدهد زیرا نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم آتلیه‌طهران قم یعنی پاس تهران این هفته مقابل حریف خود به برتری رسید.

در هفته‌ای که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با تیم استقلال‌نوین ماهشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد، تیم صدرنشین ارژن فارس با نتیجه پنج بر سه برابر تیم فوتسال شهروند کاشان به برتری رسید و بدین‌ترتیب با کسب ۲۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

تیم دوم جدول رده‌بندی این گروه یعنی سن‌ایچ ساوه که سیدوحید غیاثی مربی اهل استان قم را در راس کادر فنی خود قرار داده است این هفته میزبان تیم فوتسال مبل کریمی کرج بود و در پایان توانست با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست بدهد و با ۱۴ امتیاز همچنان در مکان دوم جدول رده‌بندی باقی بماند.

در هفته توقف تیم سوم جدول یعنی آتلیه‌طهران قم برابر استقلال‌نوین ماهشهر، تیم چهارم جدول یعنی پاس قوامین تهران در مصاف با تیم فوتسال شهرداری نکاء آخرین تیم جدول رده‌بندی گروه نخست بازی‌ها با نتیجه دو بر یک به برتری رسید تا با ۱۳ امتیاز جای آتلیه‌طهران قم را در مکان سوم جدول بگیرد.

نماینده فوتسال استان قم از هشت هفته دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب سه پیروزی، سه تساوی و دو باخت شده است و هم اکنون با کسب ۱۲ امتیاز از ۲۴ امتیاز توزیع شده در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه نخست ایستاده است.

در این گروه تیم‌های فوتسال ارژن فارس، آتلیه‌طهران قم، سن‌ایچ ساوه، شهرداری نکاء، هیئت روستایی و عشایری کاشان، استقلال ماهشهر، پاس قوامین تهران و مبل کریمی کرج حضور دارند و بعد از انجام هشت بازی در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی، در ۶ هفته دیگر از دور برگشت نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم از گروه نخست به مرحله نهایی این بازی‌ها صعود می‌کنند و با دو تیم برتر گروه دوم برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر فوتسال ایران در فصل ۱۳۹۵ رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchqmnx.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما