يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 26767

لزوم اخذ مجوز استفاده از ماهواره توسط مراکز اقامتی مجاز در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مراکز اقامتی مجاز به استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای تا 15 شهریور مهلت دارند تا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
لزوم اخذ مجوز استفاده از ماهواره توسط مراکز اقامتی مجاز در قم
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم رضوانی ضمن اعلام تشکیل کارگروه ساماندهی مراکز اقامتی مجاز به استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای اظهار کرد: اداره کل نظارت بر اماکن عمومی، اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اعضای این کارگروه هستند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه این کارگروه، مراکز اقامتی و سیاحتی که مراجعان و زائران خارجی در آنها اقامت می‌کنند، باید در نهایت تا ۱۵ شهریور نسبت به اخذ مجوز و ارائه تقاضای اولیه به اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی و طی کردن مراحل قانونی در استان و مرکز اقدام کنند.

رضوانی مراکز اقامتی مورد نظر را هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و خانه‌های استیجاری مجاز و ویژه زائران خارجی عنوان کرد.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برخورد قانونی با متخلفان در این امر خبر داد و افزود: پس از پایان یافتن مهلت اعلام شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با همکاری نیروی انتظامی و اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی، طبق مقررات نسبت به جمع آوری تجهیزات ماهواره‌ای بدون مجوز در این مراکز اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqqni.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما