جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 42787
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان پدافند غیرعامل خبر داد

اجرای رزمایش قطع ماهواره صداوسیما در 31 استان/ خطر دستکاری ژنتیک غذاها

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: رزمایش قطع ماهواره صدا و سیما در 31 استان مختلف کشور انجام می‌شود تا بتوانیم آزمایش استفاده از فیبر نوری در این استان‌ها را انجام دهیم.
اجرای رزمایش قطع ماهواره صداوسیما در 31 استان/ خطر دستکاری ژنتیک غذاها
به گزارش قم نیوز، سردار غلامرضا جلالی بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرده است، اظهار کرد: هشتم آبان‌ماه هر ساله به عنوان روز پدافند غیرعامل مورد تکریم قرار داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پدافند غیرعامل برای خنثی‌سازی تهدیدهای کشور تلاش می‌کند، اضافه کرد: بدنه دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در تحقق این امر مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل از فعالیت این سازمان در بدنه ستاد کل نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: پایش تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها از برنامه‌های ویژه این سازمان است؛ در بخش نیروهای انتظامی و وزارت دفاع تلاش شده که زیرساخت‌های مورد نیاز مصون‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه موشک‌های مورد نیاز کشور به شیوه‌ای ساخته شده که برای کشور خطری نداشته باشد، مطرح کرد: طی 9 سال اخیر این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف نظامی انجام می‌شود؛ کاهش اثرات تهدید در دستگاه‌های اجرایی به عنوان یکی دیگر از اولویت‌ها مورد توجه سازمان پدافند غیرعامل قرار گرفته است.

جلالی یادآور شد: رزمایش قطع ماهواره صدا و سیما در 31 استان مختلف کشور انجام می‌شود تا بتوانیم آزمایش استفاده از فیبر نوری در این استان‌ها را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در کنار دولت برای تامین امنیت خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کند، اظهار کرد: مسؤولان اجرایی باید نسبت به اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل نگاه ویژه داشته باشند، چرا که طی سال‌های اخیر اقدامات بسیاری برای کاهش تهدیدهای خارجی انجام شده است.

جلالی از تغییر تهدیدهای نظامی به سمت تهدیدهای نرم، سایبری، بیولوژی و اقتصادی یاد کرد و ادامه داد: کاهش خطرات این تهدیدات مورد توجه سازمان پدافند غیرعامل قرار گرفته است. ماهیت پول از فیزیک اسکناس به ماهیت دیجیتال و سایبری تبدیل شده است و دشمن برای حمله به این سرمایه نیاز به ابزار فیزیکی نداردو می‌تواند از راه‌های ارتباطی جدید بدون حضور فیزیکی تهدیدهای بسیاری را برای کشور رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای تبدیل امور روزمره زندگی مردم به یک تهدید نقشه‌ریزی کرده است، مطرح کرد: شبکه‌های اجتماعی در حال گسترده شدن در نظام اسلامی است اما اطلاعات و سرورهای این شبکه‌ها در داخل کشور در دسترس نیست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه دشمن در موضوع FATF تسلط مالی به بخش‌های اصلی نظام اسلامی خواهد داشت، عنوان کرد: تغذیه کنونی مردم دستکاری ژنتیک می‌شود به همین علت سلامت این غذاها با آسیب مواجه شده که آثار آن در بلند مدت قابل مشاهده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqqnk.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما