جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 40707
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است/ مسئولان به فکر تقویت دیانت و فرهنگ جوانان باشند

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم توجه به فرهنگ و دیانت جوانان جامعه تاکید کردند و گفتند: امروز وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است و حوزه های علمیه، علما، مسئولان و مردم نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند.
وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است/ مسئولان به فکر تقویت دیانت و فرهنگ جوانان باشند
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در بیت معظم له برگزار شد، با بیان اینکه بخشی از جامعه در فقر فرهنگی هستند، اظهار داشتند: امروز دشمنان با چند هزار رسانه، علیه اسلام و ولایت شبهه پراکنی می کنند که در این راستا، وظیفه ما آگاهی بخشی به مردم است.

ایشان با بیان اینکه خداوند، بنی آدم را بر دیگر موجودات فضیلت بخشید، ابراز داشتند: امام علی(ع) می فرمایند: کل دنیا جهل است؛ مگر جایی که علم باشد و علم زمانی ارزشمند است که همراه با عمل باشد و عمل نیز هنگامی مورد قبول واقع می شود که همراه با اخلاص باشد.

معظم له همچنین بر لزوم توجه به اخلاص در اعمال و اقدامات تاکید کردند و گفتند: راه های شیطان برای خروج انسان از مسیر اخلاص زیاد است و بر این اساس، باید دائما به مراقبت از نفس خود بپردازیم.

ایشان بر لزوم توجه به فرهنگ و دیانت جوانان جامعه تاکید کردند و خاطرنشان ساختند: امروز وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است و حوزه های علمیه، علما، مسئولان و مردم نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه همچنین بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به جوانان تاکید کردند و گفتند: باید به جوانان توجه بیشتری داشت و فرهنگ و دیانت آنان را تقویت کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به تلاش دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی، تصریح کردند: دشمن با تمام توان به میدان تهاجم فرهنگی آمده؛ زیرا دائما از جمهوری اسلامی سیلی می خورد.

ایشان افزودند: قدرت و ولایت فقیه خلاف نظر و اراده دشمن است و بر این اساس نمی توانند اسلام را تحمل کنند.

معظم له با بیان اینکه امروز چشم دنیا به قم است، گفتند: مسئولان باید توجه بیشتری به شهر کریمه اهل بیت(ع) داشته باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه در پایان با قدردانی از خدمات شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، گفتند: این خدماتی که در چارچوب ولایت به بشریت ارائه داده می شود، قابل قدردانی است و امیدوارم این شورا، بیش از این بتواند به تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) بپردازد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqqnk.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما