دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 12717
دبیر کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائران قم خبر داد:

پایش تصویری و افزایش گشت‌زنی در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائران استان گفت: پایش تصویری در پارکسوار و پارکینگ‌ها و افزایش گشت‌زنی در داخل شهر بخشی از مصوبات این کمیته بوده است.
پایش تصویری و افزایش گشت‌زنی در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، محمد حکیم در جلسه ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان با اشاره به اینکه چهارشنبه پایان سال با تحویل سال همزمان شده است، اظهار کرد: به همین دلیل برای جلوگیری از برخی اتفاقات در حوزه امنیت دستگاه‌ها تدابیری اتخاذ شده و اجرایی خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: برای اینکه موضوعی امنیتی نشود لازم است که دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کارها و فعالیت‌های خود را به نحوی انجام دهند تا نارضایتی اجتماعی به وجود نیاید.

دبیر کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائران استان با تاکید بر اینکه کمیته امنیت سه جلسه برگزار کرده، خاطرنشان کرد: ۳۰ مصوبه حاصل نتایج این جلسات برای دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ مصوبه برای مجموعه اعضای کمیسیون و دستگاه‌های انتظامی تصویب شده است، عنوان کرد: افزایش گشت زنی در میادین شهر، پارکینگ‌ها، معابر پرتردد و مبادی ورودی شهر از جمله مصوبات این جلسات است که با جدیت اجرا و پیگیری خواهد شد.

دبیر کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائران استان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: پایش تصویری در پارک‌سوار و پارکینگ‌ها بخش دیگری از مصوبات کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائرین بوده است.

حکیم در پایان اذعان داشت: فعال سازی و توانمندی دستگاه‌های اجرایی و افزایش امنیت عمومی از دیگر مصوباتی است که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchqqnz.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما