قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: پس از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران است که سبب برکت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران سبب استحکام نظام جمهوری اسلامی شده است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین \'محمدصادق صالحی منش\' در دیدار با خانواده شهدای 19 دی و دفاع مقدس، افزود: شهیدان گرانقدر فداکاری های بی شائبه ای برای به پیروزی رسیدن انقلاب انجام دادند.
 
وی، دوام انقلاب را نتیجه پایمردی خانواده شهدا دانست و تصریح کرد: به لطف خداوند و تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب موفقیت های ایران اسلامی روز افزون است.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه موثر دولت تدبیر وامید برای بهبود شرایط کشور، افزود: استان قم نیز از این برنامه ها مستثنی نبوده و در جهت رفاه حال مردم و افزایش امید در جامعه به جدیت در حال فعالیت می باشد.
 
صالحی منش همچنین خدمات درمانی خانواده های شهدا و ایثارگران را در اولویت دانست و بر لزوم بهبود شرایط بهداشت و درمان ایثارگران استان تاکید کرد.
 
سردار \'سیدجواد هاشمی\' مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قم نیز در این دیدار با اشاره به شروع حرکت های انقلابی مردم قم از سال های قبل از پیروزی انقلاب، گفت: اعلامیه های هدایت گر امام خمینی(ره) این حرکت ها را به سمت صحیح رهنمون کرد.
 
درپایان این دیدار استاندار قم با اهدای لوح تقدیر به پدر بزرگوار این شهیدان از صبر و پایمردی خانواده شهدا قدر دانی کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchqvni.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما