يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 16047
دریادار صفاری:

ایستادگی بر آرمان‌ها و تکیه بر توان داخلی دستاورد دفاع است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب ایستادگی بر آرمان‌ها و تکیه بر توان داخلی است و دفاع مقدس ایران موجب تقویت روحیه استکبار ستیزی شد.
ایستادگی بر آرمان‌ها و تکیه بر توان داخلی دستاورد دفاع است
 به گزارش قم نیوز، مرتضی صفاری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور در اوج قدرت و اقتدار هستند گفت: نیروهای مسلح کشور به دنیا ثابت می‌کنند که لحظه‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد و با صلابت مدافع آرمان‌های نظام هستند.
 
وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا در منطقه از بین رفت گفت: آمریکایی‌ها در ابتدای امر تلاش داشتند که انقلاب را با خود همسو کنند ولی وقتی که دریافتند از راه به جایی نمی برند به صدام چراغ سبز نشان دادند تا او را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند.
 
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) به موقعیت انقلاب ایران اشاره کرد و اظهار کرد:‌ در ابتدای امر ارتش از بین رفته بود و در زمینه نیروهای داخلی نیز وضعیت خوبی نداشتیم و بنی صدر نیز که فرماندهی کل قوا را بر عهده داشت به دنبال این بود که بحران را تشدید کند.
 
وی با اشاره به اینکه صدام به دنبال این بود که ضمن دفاع از خلق عرب نظام ایران را سرنگون کند افزود: آنها به دنبال سرنگون کردن رژیم نوپای جمهوری اسلامی بودند و صدام بارها این مسئله را در مصاحبه‌هایش مطرح کرده بود.
 
صفاری افزود: پس از اینکه بنی‌صدر از کشور فرار کرد امام راحل فرماندهی کل قوا را عهده‌دار شد و در نتیجه شاهد سامان یافتن اوضاع جبهه‌ها و پیروزی رزمندگان اسلام بود.
 
وی یادآور شد:‌ با هدایت‌های امام راحل بین نیروهای کشور وحدت و انسجام شکل گرفت و ارتش و سپاه منسجم شدند.
 
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه ملت برای دفاع از این انقلاب بسیج شدند و دشمن در برابر ارائه مردم شکست خورد ادامه داد: بنیانگذار انقلاب از دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی طلایی یاد کردند و در این دوران بود که دوست و دشمن خود را شناختیم.
 
وی یکی از دستاوردهای این انقلاب را ایستادگی بر آرمان‌ها و تکیه بر توان داخلی عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس ایران موجب استکبار ستیزی در جامعه شد و با پیروزی در جنگ تحمیلی انقلاب ایران به دنیا صادر شد.
 
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه آمریکا دریافته است که توان ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارد گفت: تحریم‌ها نشان ضعف آمریکا در برابر ایران است.
 
وی اوضاع کشور سوریه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد:‌ مردم سوریه از وقتی که به پشتیبانی دولت خود آمدند شاهد این هستیم که این دولت هر روز به پیشرفت‌های جدیدی دست یافته و اقدامات آمریکا بی‌اثر شده است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchqvnz.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما