سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 45397
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دوره آموزشی «طرح معرفت» ویژه اساتید جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز:رئیس اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آغاز برگزاری دوره آموزشی «طرح معرفت» ویژه اساتید این موسسه خبر داد.
دوره آموزشی «طرح معرفت» ویژه اساتید جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ولی‌اله هاشم‌پور  یکشنبه با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های طرح معرفت مقدماتی ویژه اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از روز شنبه، ۱۸ دی ماه سال جاری آغاز شد و تا روز ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی از افتتاحییه‌ی دوره خبر داد و گفت: جلسه افتتاحیه با حضور ا بانو گل‌گیری از اساتید حوزه خواهران برگزار شد که در شرح حدیثی از امام رضا (علیه السلام) به بیان فضیلت معرفت نسبت به سایر اعمال از جمله نماز و روزه و حج و ... پرداخت.

رئیس اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: بانو  گل‌گیری در باب ضرورت دروس مبانی اندیشه اسلامی تصریح کرد که در این دروس، یک علم زیر بنایی به طلاب داده می­ شود که همه‌ی شناختها و دانسته‌های خود را می­توانند با آن محک بزنند».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشم‌پورتصریح کرد: دوره آموزشی «طرح معرفت» و کارگاه­های «روش تدریس» و «ارزشیابی و طرح سوال»  با هدف دانش­افزایی و ارتقای بیش از پیش سطح علمی اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود

وی یادآور شد: اساتیدی که با موفقیت دوره ها را بگذرانند، در طبقه‌بندی اساتید از امتیاز بالایی برخوردار بوده و در لیست برنامه­های درسی گروه‌های علمی در اولویت تدریس قرار می­گیرند.

رئیس اداره امور اساتید، سلسله دروس مبانی اندیشه اسلامی را از جمله دوره‌های این طرح عنوان کرد و ادامه داد: دو کلاس «معرفت‌شناسی» با حضور دکتر «جهانبخش» و دکتر «ابوترابی» و کلاس «خداشناسی فلسفی» با حضور دکتر «سربخشی» از شنبه ساعت ۹ صبح شروع شد.

وی با بیان این که کانال تلگرام اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با نشانی «۲۱۵۹ asatid» راه‌اندازی شده است، گفت: اساتید این موسسه می‌توانند جهت اطلاع از کلیه اخبار اساتید و کلاسهای ویژه ایشان به این کانال مراجعه کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqxnk.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما