جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 51147
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم خبر داد

اعزام تيراندازان قم به مرحله سوم مسابقات آزاد قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم از اعزام تيراندازان قم به مرحله سوم رقابت‌هاي آزاد تيراندازي با تفنگ و تپانچه بادي كشور خبر داد.
اعزام تيراندازان قم به مرحله سوم مسابقات آزاد قهرماني كشور
اعزام تيراندازان قم به مرحله سوم مسابقات آزاد قهرماني كشور

به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: ثبت‌نام تیراندازان برای حضور در مرحله سوم رقابت‌های آزاد تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی کشور از بیست و هفتم تیر ماه آغاز شده و تیراندازان می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون تیراندازی برای این کار اقدام کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که زمان برگزاری پیکارهای مرحله سوم تیراندازی آزاد تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی مردان کشور مشخص شده و رقابت‌های رشته تپانچه بادی روز پنجشنبه دوازدهم مرداد و تفنگ بادی روز جمعه سیزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم با اشاره به رقابت‌های مرحله دوم و عملکرد تیراندازی قم، افزود: در مسابقه مقدماتی رشته تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان بخش مردان، تیرانداز خوب قم یعنی هادی غرباقی به عنوان نفر سوم خود به فینال مسابقات این رشته رساند.

وی خاطرنشان کرد: در فینال مرحله دوم مسابقات آزاد رشته تفنگ بادی رده بزرگسالان تیراندازی کشور شاهد رقابت نزدیک و نفس‌گیر تیراندازان برای کسب عناوین برتر بودیم و در جدال مدعیان این رشته، هادی غرباقی از قم مقام چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد.

متقیان‌نژاد بیان کرد: مرحله دوم از مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بانوان کشور نیز برای روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 تیر ماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل مشکلات فنی به وجود آمده در تاسیسات مجموعه ورزشی آزادی برگزار نشد.

وی یاد آور شد: این مرحله از دومین دوره مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بانوان از سوی فدراسیون تیراندازی، در رشته تفنگ بادی برای روز نوزدهم مرداد و در رشته تپانچه بادی برای روز بیستم مرداد ماه برنامه‌ریزی شده و تیراندازانی مجوز شرکت در این مرحله از مسابقات را دارند که قبلا نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه ثبت‌نام فدراسیون اقدام کرده باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqznm.23nzkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما