شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 14157
رئیس هیئت کشتی قم خبر داد:

رقابت 3 کشتی‌گیر قمی در مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت سه کشتی‌گیر قمی در مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان خبر داد.
رقابت 3 کشتی‌گیر قمی در مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی ابتدا از تغییر در زمان برگزاری رقابت ستاره کشتی قم با حریفان خود در مسابقات نهایی گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان خبر داد و اظهار کرد: قم در این مرحله از رقابت‌ها دو کشتی‌گیر در رشته آزاد و یک کشتی‌گیر در رشته فرنگی خواهد داشت که هر سه نفر مدعی اعزام به پیکارهای جهانی هستند.
 
وی تصریح کرد: تنها نماینده کشتی قم در مسابقات مرحله نهایی گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان ‌هادی علیزاده پورنیا است که به جای تیرماه در روزهای پایانی خردادماه با حریفان خود در این پیکارها به رقابت می‌پردازد.
 
حلوایی یاد آور شد: پیش از این قرار بود مسابقات گزینشی مرحله نهایی تم ملی کشتی فرنگی در دهه اول تیرماه به انجام برسد اما با تغییر در زمان برگزاری از سوی فدراسیون کشتی، رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو روز پایانی خردادماه به انجام خواهد رسید.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: با تصمیم شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 30 و 31 خردادماه برگزار می‌شود و ‌هادی علیزاده پورنیا نیز نماینده قم در این رقابت‌ها خواهد بود.
 
وی ابراز داشت: پیرو جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی قرار است رقابت‌های انتخابی مرحله نهایی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه رقابت انتخابی مرحله نهایی تیم ملی کشتی بزرگسالان آزاد کشور به صورت همزمان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شود.
 
حلوایی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان‌ هادی علیزاده در وزن 74 کیلوگرم در کنار سه کشتی گیر دیگر برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی مجارستان در شهریورماه تلاش خواهد کرد.
 
وی عنوان داشت: این در حالی است که برای نخستین بار کشتی قم شانس حضور دو کشتی‌گیر در مسابقات جهانی را به دست آورده است که البته تحقق این مهم منوط به انگیزه و توانایی آزادکاران اوزان 55 و 74 کیلوگرم قم در مسابقات انتخابی است.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: در وزن 55 کیلوگرم مرحله نهایی گزینشی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان روح‌الله نمعتیان حضور دارد و در وزن 74 کیلوگرم نیز سجاد محمدی برای دفاع از اعتبار کشتی قم و عضویت در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی روی تشک می‌رود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchqznz.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما