چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 34650
منبع : شهر نیوز
سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم:

با اختصاص ۴۰۰ ميليارد ريال اعتبار، چهار رمپ و لوپ در مسير پل ۹ دي ايجاد مي‌شود

قم نيوز : قم نگار: سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غيرهم‌سطح ۹ دي گفت: براي اين پروژه رمپ و لوپ‌هايي در نظر گرفته شده و ۴۰۰ ميليارد ريال اعتبار نيز براي اتمام عمليات عمراني آن تخصيص داده شد.
با اختصاص ۴۰۰ ميليارد ريال اعتبار، چهار رمپ و لوپ در مسير پل ۹ دي ايجاد مي‌شود
به گزارش قم نگار، نعمت الله عواطف رستمي به پروژه تقاطع غيرهم‌سطح بلوار عمار ياسر و بزرگراه امام علي(ع) اشاره كرد و گفت: پيمانكار اين پروژه در حال تجهيز كارگاه و آغاز عمليات عمراني بوده و مبلغ ۳۰۰ ميليارد ريال اعتبار نيز براي آن در نظر گرفته شده است.

وي بيان كرد: با احداث اين پروژه، مسير دسترسي از انتهاي بلوار عمار ياسر به ميدان ۷۲ تن ايجاد خواهد شد و ديگر مزاحمتي براي همشهريان ساكن در آن منطقه نخواهد داشت.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم همچنين به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غيرهم‌سطح ۹ دي اشاره كرد و گفت: براي اين پروژه رمپ و لوپ‌هايي در نظر گرفته شده و ۴۰۰ ميليارد ريال اعتبار نيز براي اتمام عمليات عمراني آن تخصيص داده شد.

عواطف رستمي بيان كرد: چهار رمپ و لوپ در طرح عمراني اين پروژه وجود دارد كه از طريق آن مسير دسترسي به اين پل و خيابان‌هاي بلوار محمد امين، شهيد لواساني، بلوار امام رضا(ع) و بلوار زائر فراهم خواهد شد.

وي بيان كرد: پيمانكار در اين پروژه در حال اجراي كار است كه اميدواريم هر چه سريعتر اين پروژه اجرايي شده و اين مسير براي تردد شهروندان بازگشايي گردد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchv-nx.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما