پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 14670
شهردار قم:

پیام تبریک شهردار کلانشهر قم به مناسبت هفته قوه قضاییه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار کلانشهر قم در پیامی از کارکنان قوه قضاییه به ویژه اداره کل دادگستری استان قم تقدیر و تشکر کرد.
شهردار قم
شهردار قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، متن پیام شهردار قم به مناسبت هفته قوه قضاییه بدین شرح می باشد:

هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون سید و شهید والا مقام دکتر بهشتی و 72 تن از یاران  انقلابی ایشان است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.

فاجعه عظیم و جانسوز هفتم تیر ماه 1360 از وقایع معنادار در تاریخ ایران اسلامی است که می تواند تا ابد رسوایی منافقین ضد خلق و ادعای مبارزه دروغین آنها را در مقابل دید جهانیان قرار دهد.

فرارسیدن هفتم تیر ماه و هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا  سعی و تلاش خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

توفیق خدمت در این نظام الهی موهبتی است که از سوی حضرت حق جل و اعلی به بندگان شایسته اش عطا گردیده و شایسته است تمامی کسانی که این لباس مقدس را به تن می کنند، با سعی و تلاشی فزاینده در جهت نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) همت گمارند. 

تلاش گران عدالت گستر در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که به حق با پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) نسبت به پاسداشت و حراست از ارزشهای والای اسلامی و انسانی همت می گمارند و با حساسیت و دقت نسبت به برقراری عدل و عدالت در جامعه ایران اسلامی اهتمام ویژه دارند.

مدیریت شهری کلان شهر قم نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تقدیر و تشکر از سعی و تلاش کارکنان خدوم قوه قضائیه، به ویژه عزیزان اداره کل دادگستری استان قم توفیق تداوم خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه باریتعالی مسئلت می نماید.

و من ا... التوفیق
محمد دلبری
شهردار قم


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchv-nz.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما