يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 42840
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نگاه ويژه مديريت شهري قم به تامين ايمني شهروندان و رعايت استاندارد سازي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: مجموعه شهرداري و اداره كل استاندارد به دليل اهتمام ويژه مديريت شهري به تامين ايمني شهروندان و رعايت اصول استاندارد امروز شاهد تقدير اين اداره كل از سازمان هاي تابعه شهرداري قم هستيم.
نگاه ويژه مديريت شهري قم به تامين ايمني شهروندان و رعايت استاندارد سازي
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به تقدير از تلاشهاي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم به عنوان واحد نمونه در حوزه استاندارد، اظهار كرد: يكي از سياست هاي مهم ما در فضاي سبز استانداردسازي و ايجاد شرايط امن و ايمن براي شهروندان است.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه در سال هاي گذشته در پارك ها و بوستان ها مشكلات زيادي از نظر استاندارد وجود داشت، افزود: شاخص هاي متعددي از لحاظ ايمني در پارك هاي شهر استاندارد نبودند كه نسبت به تامين ايمني آنها اقدام شد.

جواديان استفاده از وسايل بازي غيراستاندارد در پارك ها را يادآور شد و تصريح كرد: يكي از شهرهايي كه به طور جدي در حوزه استانداردسازي وسايل بازي وارد شد شهر قم بود كه از اين نظر عمده موارد مد نظر سازمان استاندارد تامين و اصلاح شد.

وي با بيان اينكه در گذشته چالش هاي فراواني بين اداره كل استاندارد و شهرداري قم به دليل عدم رعايت شاخص هاي استاندارد در بوستان ها وجود داشته است، گفت: اما امروز شاهد هستيم به دليل تامين وضعيتي مطلوب از نظر استاندارد يكي از سازمان هاي تابعه شهرداري مورد تقدير قرار مي گيرد و اين نشان دهنده اهتمام ويژه مديريت شهري به تامين ايمني شهروندان و رعايت اصول استاندارد است.

جواديان شاخص دوم مد نظر اداره كل استاندارد در تقدير از اين سازمان را ايمن سازي تجهيزات برقي و روشنايي پارك ها عنوان كرد و گفت: شهرداري طي يك سال اخير با يك برنامه مدون ضمن بررسي وضعيت تجهيزات پارك ها و بوستان هاي شهر، ايمن سازي آنها را در دستور كار داشته كه عمده اقدامات اين بخش تكميل شده است.

وي برنامه سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري در حوزه استانداردسازي بوستان ها و پارك هاي سطح شهر را يادآور شد و گفت: در اين زمينه سعي داريم گونه هاي گياهي و همچنين فضاي بوستان ها را نيز به حالت استاندارد نزديك كنيم و حداكثر بهره وري و افزايش ايمني را داشته باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchv6nk.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما