سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 33840

بارش نخستین برف پاییزی در 6 نقطه از قم

قم نيوز : قم نگار: سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم از وقوع بارش در شش نقطه استان خبر داد و گفت: طی 30 سال گذشته زودترین برف در قم در این ماه به ثبت رسیده است.
بارش نخستین برف پاییزی در 6 نقطه از قم
محمدرضا قاضی امروز با اشاره به شرایط جوی هوای قم اظهار کرد: برای امروز هوایی ابری همراه با بارش باران و برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش باران از اوایل امشب آغاز شده است و بارش برف نیز از اوایل صبح فردا اتفاق خواهد افتاد.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به شرایط جوی روز سه‌شنبه تصریح کرد: برای فردا سه‌شنبه بارش برف همراه با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

قاضی اضافه کرد: امروز در وسف، کهندان، مهر زمین، سنجگان، خاوه و دستجرد بارش نخستین برف پاییزی به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش با ۱۰ سانتی‌متر ضخامت در وسف روی داد، اضافه کرد: در کهندان و مهرزمین ضخامت برف پنج سانتی‌متر، در سنجگان سه سانتی‌متر و در خاوه و دستجرد هر کدام یک سانتی‌متر بوده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم در خصوص شرایط جوی در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: برای روز چهارشنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری، به تدریج با کاهش ابر و در ساعات بعدازظهر آسمان صاف خواهد بود.

قاضی کمینه دمای امشب را سه درجه سانتیگراد دانست و ادامه داد: بیشینه دمای امروز نیز به ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی کمینه و بیشینه دمای فردا را به ترتیب سه و ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان برای روز چهارشنبه نیز به ترتیب دو و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchv6nx.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما