پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46260
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مردم با مشت‌های گره کرده پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا را می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم با مشت‌هایی گره کرده پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور جدید آمریکا را خواهند داد.
مردم با مشت‌های گره کرده پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا را می‌دهند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ولی‌الله بیاتی با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در پیام رئیس شورای اسلامی شهر قم آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز تغییری بزرگ و جابجایی نور و ظلمت بود. تحولی شگرف که با رهبری امام خمینی(ره) بنیانگزار کبیر جمهوری اسلامی ایران و پس از سال‌ها حکمرانی طاغوت، نوید دهنده غلبه ایمان بر کفر بود و پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: خرسندیم که اعلام کنیم پس از گذشت حدود چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، فراز و فرودها و آزمون‌های متعدد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است و می‌توان به آینده ای روشن برای این مرز و بوم امیدوار بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک بر عهده ما و فرزندان غیور ایران بزرگ است که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه نورانی شهدای انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش‌های نظام و انقلاب، با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری کوشا بوده و تلاش کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام نورانی از تمام مردم شریف استان قم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورده و شکی ندارم که روز جمعه هم استانی‌های عزیزمان با صف‌هایی فشرده و مشت‌هایی گره کرده پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور جدید آمریکا را خواهند داد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchvink.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما