چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 16290
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل صبای قم صحبتی نشده است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در خصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال هنوز صحبت خاصی انجام نشده است.
درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل صبای قم صحبتی نشده است
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی، در خصوص وضعیت جذب بازیکنان جدید در نیم‌فصل لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک آقای مایلی کهن سرمربی تیم نفراتی را مد نظر دارند و تیم صبا نیز در پست‌هایی نیازمند به نفرات جدید است اما جذب این نفرات بستگی به تصمیم باشگاه دارد.
 
وی گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی باشگاه صبای قم، نمی‌توانیم هر بازیکنی را به خدمت بگیریم و بدون شک مدیریت باشگاه و کادر فنی در خصوص جذب نفراتی که از نظر مالی در توان باشگاه باشد باهم تعامل می‌کنند.
 
حسین نجاتی درباره شکست تیم فوتبال صبای قم مقابل نفت امیدیه در جام حذفی کشور گفت: جام حذفی کوتاه‌ترین مسیر ممکن برای آسیایی شدن یک تیم است و تیم صبا هم در مسابقات جام حذفی همواره تیمی قدرتمند و توانا نشان داده بود اما کادر فنی در خصوص جام حذفی برنامه خاصی نداشت و ترجیح داد به جای نتیجه گرایی در این جام، به نفرات جوان تیم میدان دهد.
 
سرپرست تیم بزرگسالان صبای قم با اشاره به وضعیت مصدومان صبا گفت: رضا عنایتی و فرید کریمی مصدوم شده‌اند و مدتی در کنار تیم نیستند اما بازیکنان جوان صبا می‌توانند جایگزین خوبی برای این نفرات باشند ضمن این که محمدامین آرام طبع هم از بند مصدومیت رهاشده و امیدواریم به زودی آمادگی خود را بازیابد.
 
حسین نجاتی درباره غیبت خبرنگاران قمی در نشست خبری پس از مسابقه صبا و نفت امیدیه گفت: این موضوع، مشکل خاصی نیست و امیدواریم هر چه زودتر کدورت‌ها از میان برود و اهالی رسانه نیز کمک‌حال تیم صبای قم باشند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchvinz.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما