يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 26460

برگزاری هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی سال جاری در شهریور ماه امسال خبر داد.
برگزاری هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی با اشاره به همایش بزرگ پیاده‌روی اظهار کرد: این هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم است که با همت و تلاش بسیاری از ارگان‌ها به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در نخستین جمعه شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ما از سال ۸۷ تا کنون به طور میانگین هر ساله سه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با توجه به علاقه‌مندی بسیار خوبی که مردم ورزش دوست قم نشان داده‌اند در استان قم برگزار کرده‌ایم و از آن سال تا کنون ۱۶ همایش برگزار شده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: خوشبختانه در این سال‌ها برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری و مساعدت بسیاری از ارگان‌ها مسئولیت و رسالت اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم را در زمینه توسعه ورزش همگانی در قم آسان‌تر کرده است.

وی یاد آور شد: افزایش میزان علاقمندی مردم ورزش‌دوست قم برای برگزاری این همایش‌ها ما را بر آن داشته تا برای دومین بار در سال جاری اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم کنیم و آن را برای نخستین جمعه شهریور ماه برنامه‌ریزی کنیم.

غیاثی تصریح کرد: واقعا جا دارد از حمایت بخش‌های مختلف به ویژه بخش خصوصی تشکر ویژه را داشته باشم، زیرا بخش خصوصی نظیر موسسه اعتباری کوثر که در این دوره سنگ تمام گذاشته و حمایت بسیار خوبی از برگزاری این همایش دارد قطعا حضور حداکثری مردم حتی بیشتر از دوره‌های گذشته را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های مرتبط، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اقدام به برنامه‌ریزی هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌‌روی خانوادگی استان قم و برگزاری آن در روز جمعه هفتم شهریور ماه کرده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: این همایش در راستای اجرای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی و اهمیت تلاش برای حضور گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: این همایش در روز جمعه هفتم شهریور ماه از ساعت ۶:۳۰ صبح برگزار می‌شود و مسیر پیاده‌روی نیز از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم (ص) خواهد بود و بی‌صبرانه منتظر حضور گسترده مردم و علاقه‌مندان به ورزش در این پیاده‌روی هستیم، زیرا جوایز بسیار ارزنده‌ای مانند چند دستگاه خودرو برای این همایش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvkni.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما