جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 37440
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

دیدار صبای قم و فولاد خوزستان یک روز زودتر برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از تغییر زمان برگزاری بازی صبا با فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال خبر داد.
دیدار صبای قم و فولاد خوزستان یک روز زودتر برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نسبت به زمان قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران یک روز زودتر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ای که سازمان لیگ برتر با در نظر گرفتن زمان بازی‌های تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های مشترک انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، به باشگاه‌ها و از جمله باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم داده بود ما باید در دیداری خارج از خانه روز پانزدهم فروردین ماه به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رفتیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ابراز کرد: طبیعی است که با توجه به این زمان اعلام شد از سوی سازمان لیگ، کادر فنی تیم ما نیز برنامه‌ریزی لازم را برای انجام تمرینات و کارهای آماده‌سازی تیم انجام داده بود، اما این بازی روز چهاردهم فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بعد از دیدار خانگی با پرسپولیس تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز بیست و یکم اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید، کادر فنی ما با توجه به زمان باقی مانده تا بازی هفته بیست و چهارم لیگ، تمرینات تیم را برنامه‌ریزی کرده است.

کشوری‌فرد اضافه کرد: فاصله بین آخرین بازی ما تا دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به سبب برگزاری تمرینات تیم ملی کشورمان برای دو بازی باقی مانده خود برابر هند و عمان است و کادر فنی ما، این امکان و فرصت را دارد که هم اردوی خوبی برگزار کنیم و هم اینکه در یکی دو بازی تدارکاتی، تیم را از نظر آمادگی محک بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفت هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته‌ایم برابر حریفان پیروز شویم و از این بابت موقعیت تیم ما در جدول رده‌بندی نسبت به گذشته تغییر کرده اما جای نگرانی نیست و به زودی تیم ما روند نتایج خوب قبل را در پیش خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم راجع به جریمه هیئت مدیره این باشگاه برای صبایی‌ها، ابراز کرد: هدف این است که بازیکنان و کادر تیم بر تلاش خود برای موفقیت صبا در دیدارهای آتی صبا بیافزایند تا تیم ما که همچنان موقعیت خوبی برای بازگشت به بالای جدول دارد، طلسم ناکامی‌های اخیر را بشکند.

کشوری‌فرد ابراز کرد: اتفاقی که برای صبا رخ داده ممکن است برای هر تیم دیگری به وجود بیاید، مهم این است که بازیکنان و کادر فنی در کنار یکدیگر همدل و هماهنگ برای بازگشت تیم به موفقیت‌های قبل تلاش کنند و صبا بار دیگر مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود.

گفتنی است تیم فوتبال صبای قم از ساعت ۱۹ روز شنبه چهاردهم فروردین ماه در دیدار خارج از خانه هفته نهم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvknx.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما