پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 14490
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از ایستادگی مردم برای انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران با حضور هفتاد و درصدی در انتخابات نشان دادند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
سردار فضلی
سردار فضلی
  به گزارش قم نیوز، سردار علی فضلی در مراسم افتتاح زائرسرای جوادالائمه با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، اظهار کرد: در این انتخابات مردم پیروز شدند و ما به رئیس جمهور منتخب ملت ایران، حجت الاسلام  حسن روحانی تبریک می گوییم و این امید را داریم که در سایه مقام عظمای ولایت  به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.
 
وی با اشاره به استقبال روزافزون از طرح راهیان نور اظهار کرد: هر کدام از سپاه های استانی در مناطق جنگی جنوب کشور زائرسراهایی  را ایجاد کرده اند که نشان از اقبال بسیار مردم به طرح راهیان نور است.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه دشمنان این انتخابات را رصد می کردند و به آن چشم دوخته بودند، اظهار کرد: حماسه ی بزرگی از سوی مردم ایران در بیست و چهارم خرداد آفریده شد و در انتخابات ریاست جمهوری انتظار مقام معظم رهبری برای برپایی حماسه برآورده شد.
 
 فضلی انتظار مردم ایران را تلاش جدی مسئولین برای تقویت ارزش های اسلامی دانست و افزود: مردم با شرکت در انتخابات به تکلیف شان عمل کردند. مردم برای حفظ ارزش های اسلامی تلاش می کنند و به ارزش های اسلامی توجه می کنند.
 
وی افزود: در دوران ریاست جمهوری بنی صدر مردم در دو جبهه درگیر بودند؛ در جبهه ی اول با ارتش بعث درگیر بودند و در جبهه ای دیگر با منافقین مقابله می کردند.
 
فضلی تاکید کرد:در دوران  ریاست جمهوری بنی صدر به منافقین برای ناامن کردن کشور میدان داده شده بود و آنها در تهران ترورهای بسیاری را انجام دادند.
 
 با اشاره به تجربه دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در امتحان دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن بعثی امتحان خود را به خوبی پس دادند.
 
وی از شهید چمران یاد کرد و افزود: چمران سال پنجاه و هشت در شهر پاوه حماسه آفرید و توانست از سقوط این شهر جلوگیری کند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با نام بردن از شهید بروجردی ادامه داد: این شهید نیروهای داوطلب کرد مسلمان را برای مقابله با ضد انقلاب سازماندهی کرد و به مسیح کردستان معروف شده بود.
 
فضلی با اشاره به رسوخ فرهنگ شهادت در وجود ملت ایران گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در این کشور باقی است، نگرانی برای ادامه انقلاب نیست.
 
وی افزود: سال گذشته بیش از پانصدهزار دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب و غرب کشور بازدید کردند.
 
فضلی ادامه داد: همراه با کاروان های راهیان نور روحانیون آموزش دیده ای اعزام شدند که تعداد این مبلغین در سال گذشته به بیست هزار مبلغ رسید. 
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین طرح صالحین را یکی دیگر از طرح های سازمان بسیج مستضعفین دانست و افزود: این طرح یک قرآنی و بصیرت بخش است و موجب ارتقای فرهگ دینی جوانان است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchvknz.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما