چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 25560

پخش برنامه «شمارش معکوس» از رادیو معارف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر واحد طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه «شمارش معکوس» از این رسانه همزمان با روز قدس خبر داد.
پخش برنامه «شمارش معکوس» از رادیو معارف
به گزارش قم نیوز، خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف ویژه روز قدس اظهار کرد: ۵۵۰ دقیقه برنامه برای روز جهانی قدس تولید شده که برنامه تا پیروزی یکی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه تا پنجشنبه ادامه دارد و به نقش مقاومت مسلمانان فلسطین در سرنگونی رژیم صهیونیستی در این برنامه پرداخته می‌شود.

مدیر واحد طرح و ارزیابی رادیو معارف خاطرنشان کرد: در بخش‌های خبری اخبار غزه و سایر خبرهای مربوط به مراسم‌ها و آمادگی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی برای مراسم روز جهانی قدس پوشش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره مقاومت مردم فلسطین و قدس در برنامه‌های کلام امام، پیام ‌ولایت و حدیث آفتاب مطرح می‌شود.

عظیمی با اشاره به برنامه بر بال سخن گفت: سخنرانی شهید مطهری در آستانه روز قدس در این برنامه پخش می‌شود و برنامه شمارش معکوس از برنامه‌های دیگری بوده که در روز جهانی قدس از ساعت هشت و ۴۰ دقیقه تا ۱۳ پخش می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه شمارش معکوس به صورت زنده از رادیو معارف پخش می‌شود که به جز حضور مردم که قرار است در راهپیمایی پوشش داده شود، شکست‌های رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر در این برنامه مطرح می‌شود.

مدیر واحد طرح و ارزیابی رادیو معارف با اشاره به موضوعات مطرح شده در اتاق فکر برای برنامه‌سازی روز قدس گفت: نقش مقاومت و تشویق مسلمانان برای همراهی مردم مظلوم فلسطین، همبستگی جهان اسلام به عنوان رکن اساسی و شکست رژیم صهیونیستی از جمله این موضوعات است.

وی یادآور شد: در ویژه برنامه‌های روز قدس برخی از شکست‌های رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر ترسیم می‌شود که از جمله آنها می‌توان به جنگ علیه غزه و لبنان در قالب جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه اشاره کرد و رویکرد کلی بحث وحدت جهان اسلام است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvmni.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما