چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 21960

100 نفر از اراذل و اوباش در قم دستگیر شدند

قم نيوز : قم نیوز: با اجرای عملیات ذوالفقار یک بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش، مخلان آرامش، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان شناسایی و دستگیر شدند.
100 نفر از اراذل و اوباش در قم دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مصطفی برزگر گنجی در عملیات مشترک مقابله با اراذل و اوباش، سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر با عنوان طرح ذوالفقار یک گفت: مردم باید احساس امنیت و آرامش صد درصدی داشته باشند و چند سال متمادی است که استان قم سومین استان امن کشور است.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم عده محدودی با هنجارشکنی، قانون شکنی و یا زیاده خواهی بخواهند آرامش و امنیت مردم را به هم بزنند و اگر اقدامی در این خصوص داشته باشند نیروی انتظامی و سایر ضابطین قاطعانه برخورد می‌کنند.

دادستان قم خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌خواهند طوری دیگر زندگی کنند و حقوق مردم را رعایت نکنند، در قم جایی برای زندگی ندارند و من امیدواریم شاهد هیچ متخلفی در استان قم نباشیم.

وی ادامه داد: با همت فرماندهی انتظامی استان موارد متعدد سارقان حرفه‌ای، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش در قم شناسایی شده‌اند که با کمک خداوند در قالب این عملیات دستگیر خواهند شد.

دادستان قم گفت: پیام این عملیات برای مردم این است که مطالبه امنیت و آرامش حق مردم بوده و ما هم در نظام اسلامی خدمت می‌کنیم تا بتوانیم حق مردم را به آنها برسانیم.

در این عملیات بیش از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش، مخلان آرامش، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان شناسایی و دستگیر شدند و مقادیری انواع مواد مخدر، آلات و ابزار توزین و مصرف مواد و انواع سلاح سرد کشف شد. اکثر دستگیر شدگان دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvwni.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد رضا
باید صمیمانه از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر و از حمایت و اقتدار بیشتر که دارند کمال تشکر را داشته باشیم
یک طلبه خارجی
سلام علیکم. ممنونم از زحمات شما. خداوند شما را هجر دهد. قم مهد شیعه است. شیعان جهان نظر شان به اینجا است. دعا گوی شما عزیزان هستیم. یک طلبه از کشور امریکا