شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 30960
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

شرایط واگذاری ۱۰۰ درصدی باشگاه صبا به بخش خصوصی فراهم نیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه ۸۰ درصد سهام صبا به بخش خصوصی واگذار می‌شود گفت: شرایط واگذاری ۱۰۰ درصدی باشگاه صبا به بخش خصوصی فراهم نیست.
شرایط واگذاری ۱۰۰ درصدی باشگاه صبا به بخش خصوصی فراهم نیست
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: پرونده واگذاری باشگاه صبا به بخش خصوصی مفتوح است و قرار است طی هفته آینده به نتایج نهایی برسیم و روال قانونی برای واگذاری باشگاه صبا انجام شود.

وی افزود: ۸۰ درصد سهام صبا به بخش خصوصی واگذار می‌شود زیرا شرایط واگذاری ۱۰۰ درصدی باشگاه صبا به بخش خصوصی فراهم نیست و قرار است ۲۰ درصد باقی‌مانده در اختیار استانداری قم باشد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: با توجه به این که واگذاری ۱۰۰ درصدی و قطعی صبا به بخش خصوصی نیازمند گذشت زمان زیادی بود و در عمل وقت زیادی از صبا می‌گرفت مقرر شد فرآیند واگذاری فعلاً به شیوه فوق انجام شود.

جهان‌بینی بیان کرد: در روزهای اخیر جلسه ای با استانداری قم در مورد وضعیت واگذاری صبا و متقاضیان خرید و انتظارات آن‌ها داشته‌ایم و امیدواریم تا روزهای آخرین هفته آینده، نتیجه نهایی در این بازه اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر صبا ۲ مشتری جدی دارد که به آن‌ها اعلام کرده‌ایم هر چه سریع‌تر و حداکثر تا روز شنبه نسبت به نهایی کردن وضعیت خود اقدام کنند تا بیش از این وقتی از تیم هدر نرود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: صبا در صورت واگذاری از قم خارج نمی‌شود و این، اصلی اساسی برای استانداری قم بوده که صبا تحت هر شرایطی در قم بماند البته امیدواریم شرایط برای پشتیانی بهتر صبا فراهم شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvwnx.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما