چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 52380
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مجاهدت است/لزوم تغییر دیدگاه مسؤولان و مدیران اجرایی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: با توجه به رکود اقتصادی، تحریم‌ها ومشکلاتی که در روابط بین الملل وجود دارد، فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی یک فعالیت مجاهدانه است.
فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مجاهدت است/لزوم تغییر دیدگاه مسؤولان و مدیران اجرایی
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در مراسم تقدیر از صنایع کوچک برتر استان قم که عصر امروز در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی چرخه اقتصادی را با همه کمبودهایی که دارد می‌چرخانند، اظهار کرد: تقدیر از جوانان فعال اقتصادی به معنای این نیست که پیشکسوتان فراموش شده و جایگاهشان نادیده گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به دو دسته ملی و استانی تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: اگر مشکلات استانی را تجزیه و تحلیل کنیم متوجه می‌شویم که برخی از آنها نیز به مسئولان و مدیران ملی مربوط می‌شود که اگر مدیران اجرایی در برنامه‌ریزی‌ها نگاه ملی داشته باشند و محوریت فعالیتشان پیشرفت کشور باشد بسیاری از این مشکلات وجود نخواهد داشت.

استاندار قم افزود: مدیران و مسؤولان ملی اگر نسبت به مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بی‌تفاوت باشند و فقط دنبال منافع خودشان باشند هیچ‌گاه نمی‌توانیم از رکود خارج شویم و چرخه اقتصاد کشور را دوباره راه بیاندازیم.

وی با بیان اینکه استانداری از همه توانایی خود برای حل مشکلات واحدهایی که در حوزه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند استفاده می‌کند، مطرح کرد: مالیات بر ارزش افزوده که بسیاری از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با آن مشکل دارند را با رایزنی‌هایی که انجام دادیم برطرف کردیم و امروز تا حدودی زیادی این مشکل حل شده است.

صادقی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات با تغییر دیدگاه مسؤولان و مدیران اجرایی برطرف می‌شود، تصریح کرد: در حوزه‌های زیرساختی و اجتماعی در تلاش هستیم از مدیرانی استفاده کنیم که فعالیت‌های خود را در راستای پیشرفت کشور انجام می‌دهند و نسبت به مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم از همه فضاهای ایجاد شده استفاده بهینه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: موانعی که بر سر راه سرمایه گذاران است را تا حدود زیادی شناسایی و برای برطرف کردن آن‌ها اهتمام کافی را داریم.

استاندار قم اضافه کرد: با توجه به رکود اقتصادی، تحریم‌ها و مشکلاتی که در روابط بین الملل وجود دارد، فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی یک فعالیت مجاهدانه است.

وی در پایان گفت: جوانانی که فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌دهند امیدهای جامعه هستند و باید از تجربیات پیشکسوتان این عرصه بهره کافی را ببرند تا بیش از پیش در انجام فعالیت‌هایشان موفق باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchvxnm.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما