سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 38629
منبع : خبرگزاری مهر

مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت نیمه شعبان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: پس از برگزاری مسابقات تنیس روی میز نونهالان و جوانان، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ گرامیداشت نیمه شعبان در تاریخ دوم خرداد را در دستور کار داریم.
مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت نیمه شعبان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد عموییان  اظهار داشت: رقابت‌های لیگ بر‌تر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که ۲ داور قمی در فینال این مسابقات قضاوت کردند و به زعم کار‌شناسان قضاوت خوبی از خود نشان دادند.

وی افزود: دیدار رفت فینال لیگ بر‌تر باشگاه‌های تنیس روی میز کشور، بین دو تیم پتروشیمی ماهشهر و دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی آکادمی بین المللی پینگ پنگ در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و امر قضاوت این دیدار برعهده محمد قاسم عموییان داور شایسته‌ قمی بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: دیدار برگشت فینال این دوره از رقابت‌ها نیز در ماهشهر برگزار شد که وظیفه قضاوت این دیدار برعهده دیگر دوار بین المللی قم یعنی ولی الهش دیربازداور بود.

عموییان بیان داشت: تقویم برنامه‌های مسابقات تنیس روی میز در قم نیز تدوین شده است و پس از برگزاری مسابقات نونهالان و جوانان در ابتدای اردیبهشت، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ گرامیداشت نیمه شعبان در تاریخ دوم خرداد را در دستور کار داریم.

وی عنوان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان نیز مسابقاتی را تحت عنوان جام رمضان برگزار خواهیم کرد مه برنامه ریزی آن برای ۲۵ خرداد تا ۱۰ تیر در ساعات پس از افطار انجام شده است و پس از آن مسابقات رده بندی جوانان کشور در دور نخست برگزار می‌شود و این رقابت‌ها در هفتم شهریور در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات آزاد و رده بندی دسته اول بزرگسالان و نوجوانان در دور دوم در مهر و آبان امسال و نیز رقابت‌های رده بندی جوانان در دور دوم در هفتم آذر از دیگر برنامه‌های مسابقاتی تنیس روی میز قم است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchw-nx.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما