سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 30609
معاون عملیات سپاه قم:

سپاه علی بن ابی طالب (ع) امنیت مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان را تأمین می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیاتی سپاه قم با بیان این که امنیت کامل مسجد جمکران در نیمه شعبان تأمین می‌شود گفت: نیروی مقاومت بسیج و سپاه علی بن ابی طالب (ع) با تلاش‌های شبانه روز خود کار تأمین امنیت مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان را انجام می‌دهند.
سپاه علی بن ابی طالب (ع) امنیت مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان را تأمین می‌کند
علیرضا ظهرابی در گفت‌وگو با قم نیوز، با اشاره به فرارسیدن ایام نیمه شعبان و اقدامات صورت گرفته جهت تأمین امنیت مسجد جمکران اظهار داشت: منطقه عمومی جمکران را به سه قسمت تقسیم کردیم تا امنیت لازم درایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برقرار شود.

معاون عملیاتی سپاه قم افزود: درب‌های جمکران به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود و تلاش کرده‌ایم تا امنیت کامل زائران را ایجاد کنیم و مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

ظهرابی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت تأمین امنیت محوطه بیرونی جمکران بیان کرد: رینگ دومی که اقدامات لازم جهت تأمین امنیت در آن انجام شده محوطه بیرونی مسجد مقدس جمکران است و گشت‌های اطلاعاتی و عملیاتی چهره شناسی در این مکان‌ها مستقر می‌شوند.

وی عنوان کرد: رینگ سوم ما جهت تأمین امنیت روستای جمکران و جاده‌های منتهی به جمکران و زمین‌های بایراست که وجود دارد که امنیت این مناطق هم تأمین شده است.

معاون عملیاتی سپاه قم با بیان این که تأمین امنیت مسجد مقدس جمکران تا روز جمعه تداوم دارد تصریح کرد: برای تأمین امنیت مسجد مقدس جمکران از جامعه اطلاعاتی سپاه و یگان امام علی (ع) استفاده کرده‌ایم و یگان چک و خنثی هم در روزهای ۱۳ الی ۱۵ خرداد در جمکران مستقر می‌شوند.

ظهرابی با بیان این که امنیت کامل مسجد جمکران در نیمه شعبان تأمین می‌شود اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج و سپاه علی بن ابی طالب (ع) با تلاش‌های شبانه روز خود کار تأمین امنیت مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchw-nx.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما