يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 16209
عموییان در گفت‌وگو با فارس:

دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در لیگ کشور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از درخشش دختران پینگ‌پنگ‌باز قمی در مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.
دختران پینگ‌پنگ‌باز قم در لیگ کشور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند
به گزارش قم نیوز، محمد عموییان، امروز اظهار داشت: سه نماینده هیئت تنیس روی میز استان قم با درخششی خیره کننده موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و سومی مشترک در پیکارهای لیگ برتر تنیس روی میز قهرمانی دختران نونهال و نوجوان کشور شدند.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان کشور در بخش دختران با شرکت 13 تیم به میزبانی هیئت پینگ پنگ قم برگزار شد.
 
دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های دختران کشور به مدت 2 روز در سالن ورزشی شهید امجدی برگزار شد و در حالی که سه تیم قمی و یک تیم از هرمزگان در نیمه نهایی حضور داشتند، سرانجام تیم خلیج پژم (الف) هرمزگان بالاتر از تمام تیم‌ها بر سکوی نخست این پیکارها ایستاد.
 
حضور 3 تیم قمی در جمع چهار تیم برتر
 
وی با تمجید از عملکرد دختران پینگ‌پنگ‌باز قمی در ترکیب تیم‌های هیئت قم، مقاومت قم و امید قم در کسب مقام‌های دومی و سومی مشترک این دوره عنوان کرد: تیم هیئت قم که از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برد نایب قهرمان شد و مقاومت قم و امید قم نیز مشترکاً جایگاه سوم این مسابقات را کسب کردند.
 
عموییان افزود: در ابتدای این پیکارها تیم‌ها در چهار گروه قرار گرفتند که پس از انجام 15 بازی، تیم‌های اول و دوم به مرحله حذفی راه یافتد که سرانجام تیم دختران خلیج پژم (الف) بر تیم تنیس روی میز هیئت قزوین با نتیجه سه بر یک غلبه کرد و امید قم سه بر صفر بر هیئت همدان پیروز شد ضمن این‌که مقاومت قم سه بر یک نظام مهندسی قزوین را شکست داد و هیئت قم سه بر یک بر خلیج پژم فائق آمد.
 
راهیابی خلیج پژم هرمزگان و هیئت قم به دیدار نهایی
 
وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی این دوره از پیکارهای لیگ برتر تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور تیم خلیج پژم (الف) با درخشش جمالی‌فر و پورموسوی سه بر یک بر امید قم غلبه کرد و به فینال راه یافت ضمن این‌که تیم هیئت قم با مقاومت قم بازی نفسگیر و نزدیکی برگزار کرد که سرانجام تیم هیئت قم با درخشش غزاله ملاطلب و شقایق حسین‌زاده پیروز شد.
 
دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: بدین ترتیب در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی تیم‌های خلیج پژم و هیئت قم در بازی که بیش از 2 ساعت طول کشید با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام این رقابت به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.
 
وی با اشاره به اتفاقات جریان این دیدار عنوان کرد: در این دیدار ابتدا تیم قم توانست با 2 پیروزی ملاطلب و حسین‌زاده از تیم خلیج پژم پیش بیافتد اما پس از باخت در بازی دوبل، در 2 بازی بعد جمالی‌فر و پورموسوی توانستند 2 برد دیگر برای تیم خلیج پژم به دست بیاورند و در نهایت خلیج پژم به مقام قهرمانی دست یابد و تیم هیئت قم نیز به مقام نائب قهرمانی نائل شد ضمن این‌که تیم‌های مقاومت قم و امید قم به مقام سوم مشترک لیگ برتر تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور دست یافتند.
 
قضاوت چهار بانوی قمی در پینگ‌پنگ دختران نونهال و نوجوان کشور
 
عموییان عنوان کرد: نکته جالب این مسابقات این است که با وجود حضور تیم‌های قوی از سراسر کشور مثل همدان، اصفهان، قزوین و فارس و دیگر استان‌های مطرح تنیس روی میز کشور، سه تیم به نمایندگی از استان قم توانستند در نیمه نهایی حضور یافته و سرانجام به مقام‌های برتر این مسابقات دست پیدا کنند که این نشانگر سرمایه‌گذاری هیئت قم در تنیس روی میز دختران است.
 
دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم اظهار داشت: مسئولیت برگزاری مسابقات را خانم رحیمی داور بین‌المللی کشورمان از تهران برعهده داشت و داوری این مسابقات را نیز خانم‌ها امیری‌خواه، شریف پهلوانی، شریعتی و اراضی همگی از قم عهده‌دار بودند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchwinz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما