شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 47449
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم:

رد صلاحیت 162 کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستاها در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با بیان اینکه یکهزار و 583 نفربرای انتخابات شوراها در قم ثبت نام کردند، گفت: ازاین میان صلاحیت 162 نفر از داوطلبان انتخابات شوراها در استان قم رد شده و 32 نفر نیز انصراف دادند.
رد صلاحیت 162 کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستاها در قم
به گزارش قم نیوز، رضا سیار، با اشاره به شمار ثبت‌نام کنندگان شورای اسلامی شهر قم، اظهار کرد: 602 نفر برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای قم ثبت‌نام کرده بودند که از این شمار 515 نفر تأیید صلاحیت و 72 نفر رد صلاحیت شدند.همچنین 15 نفر از داوطلبان از ادامه شرکت در انتخابات انصراف دادند.

وی با اشاره به شمار نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای قنوات، سلفچگان و دستجرد گفت: در شهر قنوات 16 نفر و در سلفچگان 14 نفر ثبت‌نام کرده بودند که همه آنان تأیید صلاحیت شدند. در شهر دستجرد نیز 13 نفر ثبت‌نام کرده بودند که هشت نفر آنان تأیید صلاحیت و پنج نفر نیز رد صلاحیت شدند.

فرماندار قم بیان کرد: در شهر کهک نیز 23 داوطلب در انتخابات شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که 19 نفر تأیید صلاحیت و چهار نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: برای انتخابات شورای اسلامی شهر جعفریه نیز 21 نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این میان 16 نفر تأیید و پنج نفر رد صلاحیت شدند.

سیار اضافه کرد: نامزدهای رد صلاحیت شده در روستاها و بخش‌های قم می‌توانند از 3 تا 6 اردیبهشت ماه سال جاری به هیات نظارت شهرستان در فرمانداری قم و نامزدهای رد صلاحیت شده شهرها و شهرستان قم به هیات عالی نظارت در استانداری قم مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.

وی تأکید کرد: ثبت‌نام برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم‌زمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قم و پنج شهر تابع آن در تاریخ 30 اسفندماه 95 آغاز و تا ششم فروردین‌ماه سال جاری ادامه داشت.

فرماندار قم با اشاره به زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور با حضور مردم ولایتمدار برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwknk.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما