سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 14409
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رئیس جمهور منتخب تعامل با قوای دیگر را سرلوحه کار قرار دهد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رئیس جمهور منتخب با تعامل با قوای مقننه و قضائیه و عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب کشتی جمهوری اسلامی را سلامت به سرمنزل مقصود برساند.
رئیس جمهور منتخب تعامل با قوای دیگر را سرلوحه کار قرار دهد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی اظهار کرد: ملت ایران از روز اول انقلاب که به ندای امام خمینی (ره) پاسخ گفتند هدفشان برقراری اسلام و احکام قرآن بوده است.
 
وی ادامه داد: علما، مراجع و بزرگان هم هدفشان این است که اسلام رواج داشته باشد و پیاده شود اما اسلام باید با جمهوری اسلامی انجام شود یعنی اسلامیت و جمهوریت لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: تا امروز مردم یکصدا در همه عرصه‌ها حضور پیدا کردند و انتخابات هم به این معناست که سکان جامعه را به دست مجری دهیم تا بتواند با همکاری مجلس، قوه قضاییه و حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری این کشتی را به ساحل برساند.
 
مسعودی خمینی با اشاره به بازتاب حضور حماسی مردم در رسانه‌های خارجی اضافه کرد: بیگانگان تا قبل از انتخابات می‌گفتند مردم انتخابات را تحریم کنند و رأی ندهند بعد از اینکه انتخابات برگزار شد همه بلافاصله گفتند مردم خیلی خوب آمدند و انتخابات جالب و گسترده بود؛ اینها نشان می‌دهد که به هیچ وجه نمی‌شود به سخنان آنها اعتماد کرد.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار دقیق و روشنگرانه‌ای داشتند و مردم نیز در انتخابات حضور گسترده‌ای در عرصه داشتند و با حضور 72 درصدی حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchwknz.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما