دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 13419
در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال:

صبای قم به ایستگاه راه آهن می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در آخرین میهمانی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در میهمانی تیم راه آهن شهر ری به میدان خواهد رفت.
صبای قم به ایستگاه راه آهن می‌رود
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه خود در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور جام خلیج فارس در تهران به مصاف راه آهن شهر ری مي‌رود، ديداري كه شايد آخرين میهمانی صبا با مرفاوی در لیگ دوازدهم باشد.

آینده مبهم صبای قم با صمد مرفاوی


نتایج تیم صبای قم همراه با پیروزی و تساوي‌های مقطعی و البته باخت های محدود در هفته های اخير مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور خیال مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم را از بابت بقا در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مطمئن کرده است.

این در حالی است که موقعيت عبدالصمد مرفاوی سرمربي صباي قم نیز در حال حاضر در وضعیت خوبی است اما هنوز هیچ کس نمی داند که آیا مرفاوی با صبای قم در فصل آینده نیز همکاری می کند یا اینکه بار دیگر تغییراتی در راس کادر فنی صبای قم ایجاد می شود.

۱۰ پیروزی، ۱۴ تساوی و ۸ باخت صبا از ۳۲ مسابقه لیگ دوازدهم


عملكرد صباي قم تا این هفته از فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نشان مي‌دهد كه شاگردان مرفاوی در كارنامه خود ۱۰ پیروزی، ۱۴ تساوی و ۸ باخت به ثبت رسانده اند و هم اکنون تنها این شانس را دارند که تا رتبه ششم جدول رده بندی صعود کنند اما دیگر بختی برای تکرار موفقیت فصل گذشته که آنها را به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا برد، ندارند.

اين در حاليست كه دو بازی آینده تیم فوتبال صبای قم نیز تقریبا جنبه تشریفاتی دارد زیرا صبای قم در حال حاضر با کسب ۴۴ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد و از تیم های ششم و هفتم یعنی پرسپولیس تهران و مس کرمان تنها سه امتیاز کمتر دارد.

رویارویی صبا با مس کرمان در هفته پایانی لیگ دوازدهم

با توجه به اینکه پرسپولیس تهران در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با تیم های ملوان بندر انزلی و همچنین تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر دو بازی سخت و حساس پیش رو دارد، صبایی نیز با در نظر گرفتن این موضوع که در هفته پایانی میزبان مس کرمان هستند، خیلی امید دارند که پرسپولیس و مس را از سر راه برداشته و به مکان ششم جدول رده بندی برسند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم صبای قم ابتدا در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در تهران روز پانزدهم اردیبهشت ماه در میهمانی تیم فوتبال راه آهن شهر ری به میدان خواهد رفت و سپس با مس در قم دیدار می کند.

ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و مس كرمان از هفته پایانی فصل جاری و دور برگشت دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در بیستمین روز فروردین ماه به میزبانی صبا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفري يادگار امام قم برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchwknz.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما