يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 48529
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) خبر داد:

حمایت از آثار برگزیده کنگره «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) گفت: آثار برگزیده اساتید، طلاب و پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س) در کنگره بین‌المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» حمایت می‌شوند.
حمایت از آثار برگزیده کنگره «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»
حمایت از آثار برگزیده کنگره «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»
به گزارش قم نیوز، سیده سعیده غروی با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» عنوان کرد: این کنگره تحت اشراف حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و با همکاری نهادهای علمی پژوهشی از جمله جامعه‌الزهرا(س)  برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اظهار داشت:  در طول تاریخ اسلام، فعالیت های علمی که در جهت توسعه علوم اسلامی و شناساندن مکتب اهل بیت(ع) صورت گرفته است، حائز اهمیت است و امروز همراهی با کنگره بین‌المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» که مورد توجه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است، حرکت جدی‌تری را ضروری می‌سازد.

غروی به برگزاری پیش‌نشست کنگره بین‌المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» توسط معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اشاره کرد و افزود: در آستانه برگزاری این پیش‌نشست که روز دوشنبه -اول خرداد- ساعت ۱۰ الی ۱۲ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود مدنی»، مدیر جامعه‌الزهرا(س) در تالار بیداری اسلامی  برگزار می‌شود، آثار برگزیده اساتید، طلاب و پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س) در کنگره توسط معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: اعلام حمایت معاونت پژوهش از آثار برگزیده اساتید، طلاب و پژوهشگران در این کنگره شاید انگیزه بیشتری را ایجاد کند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) بیان داشت: در آستانه برگزاری پیش نشست کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س)، کلیه آثار برگزیده اساتید، طلاب و پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س)  در کنگره مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرند.

گفتنی است: مهلت ارسال چکیده مقالات کنگره بین‌المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» تا آخر خرداد سال ۱۳۹۶ شمسی، تمدید شده است و این کنگره، اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام  /137
https://qomnews.ir/vdchwmnk.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما