قم نيوز : به گزارش قم نیوز: مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان کاراته امروز با حضور مسئولان ورزش قم برگزار می‌شود.
مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان کاراته قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از قهرمان تیم‌های مدال آور قم در مسابقات کشوری و بین المللی و نیز پیشکسوتان این رشته ورزشی امروز انجام می‌شود و خانواده کاراته قم برای شرکت در این مراسم گردهم می‌آیند.

در برنامه تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان کاراته که عصر امروز به همت هیئت کاراته استان قم و با حضور مسئولان ورزش قم در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود قهرمانان و اعضای تیم کاراته آذرخودرو قم در سوپرلیگ کاراته کشور که همراه با این تیم به مقام نایب قهرمانی سوپرلیگ کاراته قرار گرفته‌اند تجلیل می‌شوند.

تیم کاراته آذرخودرو در سال ۹۲ برای نخستین بار به نمایندگی از قم در سوپرلیگ کاراته کشور شرکت کرد و با کسب نتایج درخشان و جالب توجه، نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

در این مراسم قرار است از ۳ پیشکسوت نامدار کاراته قم شامل محسن بیطرفان، سید علی خلیلی و غلامرضا دباغیان از قهرمانان و پیشکسوتان سال‌های دور ورزش قم نیز قدردانی و زحمات چندین ساله این پیشکسوتان در عرصه کاراته کشور مورد تجلیل قرار گیرد.

قدردانی از تیم‌های پایه کاراته قم که در مسابقات کاراته نوجوانان کشور درخشیدند بخش دیگری از این مراسم را تشکیل می‌دهند چنان که تیم‌های کاراته تجهیزات رزمی سامکوه که کاراته کاهای باشگاه انقلاب قم را در اختیار دارد و تیم کاراته صنایع شهاب گازسوز قم به دلیل کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ نوجوانان کشور تجلیل می‌شوند.

در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان کاراته خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای عرصه ورزش که در پوشش خبری و رسانه‌ای این رشته در قم فعالیت داشته‌اند نیز توسط هیئت کاراته استان قم مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwvni.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما