جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 49069
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

رقابت کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم‌ ملی سبک‌های آزاد

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیأت‌ کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای قم در دو بخش مردان و بانوان به رقابت‌های سبک‌های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.
رقابت کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم‌ ملی سبک‌های آزاد
رقابت کاراته‌کاهای قم در انتخابی تیم‌ ملی سبک‌های آزاد
به گزارش قم نيوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: کاراته‌کاهای قم علاوه بر حضور درخشان در رقابت‌های لیگ‌، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته، در سبک‌های آزاد این رشته نیز فعالیت قابل توجهی دارند و افتخارات زیادی را هر ساله از میادین داخلی و برون مرزی کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون کاراته در نظر دارد مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران در سبک‌های آزاد رده سنی بزرگسالان را اواخر تیر ماه سال جاری برگزار کند و به همین منظور از چهره‌های شاخص تمامی استان‌ها برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم افزود: : با توجه به بخش‌نامه‌ای که ویژه این رقابت‌ها از فدراسیون کاراته به هیات‌های استانی ارسال شده، سهمیه هر استان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها آزاد است و کاراته‌کاهای دارای کمربند قهوه‌ای به بالا مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

وی خاطرنشان کرد: کاراته‌کاهای شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد رده سنی بزرگسالان ایران در اوزان منهای 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و به اضافه 95 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر بخش مردان مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

برخوردار یاد آور شد: در شرایطی که مردان کاراته‌کای شرکت کننده در مسابقات سبک‌های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در 9 وزن مسابقه می‌دهند، رقابت‌ بانوان کاراته‌کای حاضر در این دوره در پنج وزن منهای 55، 60، 65، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در حالی که شرایط ثبت‌نام برای حضور تمامی کاراته‌کاها به زودی از طریق سایت فدراسیون کاراته اعلام می‌شود، هنوز زمان و مکان برگزاری این پیکارها مشخص نیست اما کاراته‌کاهای شرکت کننده باید لوازم محافظتی نظیر کلاه، محافظ سینه، ساق‌بند و روکش پا را به هنگام مسابقات به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwvnk.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما