چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 30069
نماینده مردم قم در مجلس:

مصوبه افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری باید اصلاح شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس ‌بر همکاری فرمانداری و استانداری با نمایندگان مردم قم در راستای ممانعت از برخی مصوبات شورای شهر از جمله افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری تاکید کرد.
مصوبه افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری باید اصلاح شود
به گزارش قم نیوز، نصرالله بازوند ظهر امروز در کارگروه اشتغال که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه دبیرخانه کشوری مشاغل خانگی کشور در راستای ارائه تسهیلات پس از دریافت مجوز از بانک‌ها برای مشاغل خانگی تسهیلات دریافت می‌کنند، اظهارداشت: استان قم در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار شغل سهم داشته که از این میان ۷ هزار و ۸۳ مورد شغل ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باد صلاحیت فرد دریافت کننده وام را تایید می‌کنند، افزود: سهمیه تعدادی از بانک‌ها از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی برای ارائه تسهیلات ابلاغ شده است و بانک‌ها باید آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات اعلام کنند.

ارائه تسهیلات بانکی نیازمند نظم بخشی است

سیدحسن رضوی نیز در این جلسه با اظهار امیدواری در راستای نظم بخشی به ارائه تسهیلات بانکی گفت: در راستای رفع و کاهش آمار بیکاری باید در استان فعالیت جدی داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم تصریح کرد: بحث بنگاه‌ها و ارائه تسهیلات بانکی پس از سفر هیئت دولت به قم و مصوبات این سفر در خصوص سرمایه در گردش به بانک‌ها ابلاغ شده است

مانع افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری قم می‌شویم

احمد امیرآبادی فراهانی نیز بحث اشتغال ارزان قیمت‌ را مورد توجه قرار داد و اظهارداشت: روستاهای با جمعیت کمتر از ۲ هزار نفر توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) باید از تسهیلات بانک‌ها بهره‌مند شوند در این راستا نیز بانک‌ها باید وام‌هایی را به افراد نیازمند جامعه ارائه دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ارائه تسهیلات بانکی به نیازمندان را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات تنگ نظرانه رفتار می‌کنند، روسای بانک‌ها باید برای ارائه تسهیلات به نیازمندان تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با انتقاد از طرح تصویب تعدیل نیرو توسط شورای شهر قم گفت: این مصوبه مناسب نیست از همین رو باید تسهیلاتی به شهرداری قم تعلق بگیرد تا از تعدیل نیرو در شهرداری جلوگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین بر همکاری فرمانداری و استانداری در راستای ممانعت از برخی مصوبات شورای شهر از جمله افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwvnx.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما