سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 26929
گفتگو با دارنده مدال طلای کشتی پیشکسوتان جهان

با وجود قهرمانی جهان، پیام تبریکی از کسی نشنیدم

قم نيوز : قم نیوز: دارنده مدال طلای کشتی پیشکسوتان جهان گفت:با وجود کسب مدال طلای مسابقات کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان، پیام تبریکی از کسی نشنیدم.
با وجود قهرمانی جهان، پیام تبریکی از کسی نشنیدم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی میرجمالی درباره حضورش در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان اظهار کرد: این مسابقات در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و خوشبختانه توانستم با کسب مدال طلا پرچم کشورم را در صربستان به اهتزاز درآورم اما گویا این افتخار برای کمتر کسی اهمیتی داشته است.

وی گفت: در وزن ۹۷ کیلوگرم گروه A رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال به مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات جهانی دست یافتم که دور اول با قرعه استراحت روبرو شدم اما در دور دوم با حریف روسیه‌ای مسابقه دادم که با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیدم.

دارنده مدال طلای جهان افزود: در دور سوم با رقیب لهستانی مبارزه کردم که در پایان بانتیجه قاطع ۹ بر یک به برتری رسیدم و در دور چهارم با نماینده گرجستان روبرو ودر پایان با ۴ اخطاره کردن وی و دیسکالیفه کردن کشتی را پیروز شده و به فینال مسابقات جهانی راه پیدا کردم.

میرجمالی بیان کرد: در فینال نیز حریف بلغاری را پیش رو داشتم که در سال ۲۰۰۷ در وزن ۸۵ کیلو به مدال نقره بزرگسالان جهان رسیده و در سال گذشته نیز در بوسنی که تیم ملی کشورمان در این مسابقات غایب بود به مقام اول پیشکسوتان جهان رسیده بود اما به لطف خدا توانستم با شکست این کشتی گیر بلغاری با نتیجه ۹ بر ۵ به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کنم.

وی تصریح کرد: اهتزاز پرچم سه رنگ کشورم در دیار غربت برای من بهترین هدیه است اما انتظار داشتم پس از ورود به شهرم، حداقل پیام تبریکی از مسئولان ورزشی و غیر ورزشی استان بشنوم که تاکنون همین پیام تبریک هم از من دریغ شده است.

دارنده مدال طلای جهان خاطرنشان کرد: توجه به قهرمانان ملی و بین المللی سبب افزایش انگیزه آن‌ها می‌شود و یک قهرمان مدال آور در چنین سطوحی برای کسب مدال تمرینات و سختی‌های بسیاری را پشت سر می‌گذارد تا برای کشورش افتخار آفرین باشد اما یک پیام تبریک گاهی می‌تواند تمام خستگی ورزشکار را از تنش بزداید.

میرجمالی عنوان کرد: قهرمانان ورزش کشور وقتی احساس کنند که توسط مسئولان و مردم دیده می‌شوند و افتخار آفرینیشان اهمیت دارد برای تلاش بیشتر، انگیزه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchwwni.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما