دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46909
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

۱۲ پایگاه پاسخ به سوالات دینی زائران نوروزی در قم ایجاد شد

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای پاسخ به شبهات و سوالات زائران نوروزی اقدام به راه‌اندازی ۱۲ پایگاه با حضور کارشناسان مذهبی کرده است.
۱۲ پایگاه پاسخ به سوالات دینی زائران نوروزی در قم ایجاد شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری راه‌اندازی پایگاه‌های پاسخ به سئوالات شرعی، اعتقادی و مشاوره دینی را یکی از مهم‎ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در تعطیلات نوروزی برشمرد.

وی با بیان اینکه این طرح همه‌ساله در قم اجرا می‌شود گفت: امسال 12 پایگاه پاسخ به سوالات دینی مکان‌های پرتردد از جمله اطراف حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، عوارضی قم – تهران و پارک‌ها ایجاد شده است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، در این پایگاه‌ها تعدادی از روحانیون علاوه بر پاسخ به سئوالات زائران و مشاوره دینی، اقدام به برگزاری مسابقه و اهدای جوایز می‌کنند.

وی گفت: این طرح فرهنگی که مورد استقبال زائران قرار گرفته، از 29 اسفند 95 شروع شده و تا 14 فروردین 96 ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری، معرفی 27 مبلغ دینی به آموزش و پرورش استان برای اقامه نماز جماعت و پاسخ به سئوالات دینی زائران در مکان‌های اسکان زائران نوروزی را یکی دیگر از طرح‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در تعطیلات نوروزی امسال ذکر کرد.

وی افزود: با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان 70 روحانی در قالب اکیپ‌های سیار مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را در سطح شهر پیگیری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در قم از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی، مجتمع فرهنگی و تبلیغی نور، دبیرستان صدرا و... شبانه‌روز با استقرار نیرو برای اسکان و ارائه هر گونه خدمات در حال آماده‌باش هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwwnk.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما