يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 32319
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم:

شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه بسیجیان امروز هستند

قم نيوز : قم نگار: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم گفت: امروز بسیجیان باید به عنوان یک عقیده، آرمان و فرهنگ به اصول مورد نظر شهدا توجه کنند که شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه بسیجیان هستند
شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه بسیجیان امروز هستند
به گزارش قم نگار، سردار مهدی مهدوی نژاد قبل از ظهر یکشنبه در همایش روز قشر بسیج کارمندی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به دهه کرامت و هفته دولت، اظهار کرد: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حدیث سلسله الذهب آورده‌اند که، کلمه لا اله الا الله دژ محکمی است که هر کس در داخل آن قرار بگیرد در امان خواهد بود و شرط آن ما هستیم؛ فرمایش امام به این معنی است که توحید در صورتی مقبول درگاه خداوند است که همراه با پذیرش ولایت اهل بیت(ع) باشد.

وی با بیان اینکه مردم آن روز بخاطر عدم بصیرت این حدیث را درک نکردند، ادامه داد: بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هر ساله پذیرای جمع کثیری از عاشقان اهل بیت(ع) است؛ اما به ایشان غریب می‌گوییم زیرا که بالاترین ناملایمات و آزارها را نزدیکان ایشان روا می‌داشتند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: بصیرت و آگاهی امروزه امر بسیار مهمی است، مردم زمان امام رضا(ع) به صورت ظاهری با امام(ع) بودند اما جایگاه ایشان را درک نمی‌کردند.

مهدوی نژاد تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان خداوند بر ما منت گذاشت و نعمت انقلاب اسلامی را نصیب مردم ایران کرد و وقتی مردم ایران ظرفیت پیدا کردند تاج عزت و کرامت را برسرشان نهاد.

وی گفت: امروزه بسیج و بسیجیان باید به عنوان یک عقیده، آرمان و فرهنگ باید به شهیدان نگاه کنند و شهیدان رجایی و باهنر این ستارگان هستند که راه را به ما نشان می‌دهند.

بسیجیان صفحات درخشانی را در تاریخ ایران رقم زدند
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) بیان کرد: نحله‌های تفکر لیبرالیستی به دنبال این بودند در مقابل خط امام بایستد، اما تفکری که از همان روزهای اول در مقابل آنان ایستاد افرادی مانند شهید رجایی و باهنر بودند.

مهدوی نژاد ابراز داشت: شهید رجایی زمانی که به سازمان ملل می‌رود و جنایت آمریکا را با شکنجه‌هایی که در بدنش داشت نشان می‌دهد و زمانی که برمی‌گردد بنی صدر به او می‌گوید آبروی ما را در مقابل دنیا بردی؛ اما امام خمینی(ره) به او فرمودند شما جنایت آمریکا را به مردم دنیا نشان دادی.

وی تصریح کرد: بسیجیان با تبعیت از امام خمینی(ره) صفحات درخشانی را در تاریخ ایران رقم زدند؛ امروز باید خط امام(ره) را از صحبت‌های مقام معظم رهبری بشنویم.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه باید در کارهایمان اخلاص داشته باشیم، ادامه داد: شهید رجایی کمتر از سه ماه رئیس جمهور بود، اما به خاطر خلوص و تعبد به امامت و ولایت ستاره درخشانی برای امروز ماست.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwxnx.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما