شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 14319
با صدور پیامی:

پيام تشكر ستاد جوانان استان قم محسن رضایی از اهالی قم

قم نيوز : قم نیوز: ستاد جوانان استان قم حامی محسن رضایی از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تشکر کرد.
محسن رضایی
محسن رضایی
به گزارش قم نیوز،  اعضای این ستاد با صدور پیامی به نمایندگی از دکتر محسن رضایی از زحمات احتمالی که برای همسایگان و کسبه این خیابان به دلیل حضور بیشمار مردم و جوانان دوستدار و علاقمند دکتر رضایی در این ستاد عذرخواهی و طلب حلالیت کرند.
متن این پیام به شرح ذیل است: 
بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با  سلام و درود به اهالی محترم و همسایگان عزیز و کسبه صبور خیابان 19 دی  تاریخ ایران اسلامی همواره یادآور فداکاری ها و مبارزات انقلابی مردم مومن و شریف قم بوده و هست.

ستادجوانان دکتر محسن رضایی در قم بر خود لازم می داند از کلیه همسایگان و کسبه محترم و ولایت مدار خیابان 19 دی که واسعانه جوانان حامی دکتر محسن رضایی را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند و در این مدت صبورانه پذیرای جوانان بیشمار مراجعه کننده به ستاد دکتر محسن رضایی بودند؛ کمال تشکر و قدردانی را داشته باشد.

یکایک اعضای ستاد جوانان استان قم به نمایندگی از دکتر محسن رضاییاز زحمات احتمالی که برای همسایگان و کسبه محترم ایجاد گردید  عذرخواهی نموده  و از کلیه بزرگواران طلب حلالیت می نماید. سلامتی روزافزون شما را از خداوند متعال خواستاریم.

سایه مقام عظمای ولایت برسرهمگان مستدام باد
مسئول ستاد جوانان دکتر محسن رضایی – حامد نادری 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchwxnz.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما