چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 37693
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت گلف قم خبر داد:

اختصاص ۲ هکتار زمین برای احداث آکادمی گلف قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت گلف استان قم از اختصاص ۲ هکتار زمین برای احداث آکادمی گلف قم در نزدیکی ورزشگاه یادگار امام (ره) خبر داد.
اختصاص ۲ هکتار زمین برای احداث آکادمی گلف قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد علویون در مجمع سالیانه هیئت گلف استان قم که سه شنبه شب در قم برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه سفر اول استانی رئیس فدراسیون گلف در سال ۹۵ که قم نخستین مقصد این سفرها بود برای قم و رشته گلف یک اتفاق مثبت به همراه داشت و با اختصاص یک زمین برای احداث آکادمی گلف موافق شد.

وی افزود: زمینی ۲ هکتاری در نزدیکی ورزشگاه یادگار امام (ره) برای احداث آکادمی و زمین Practice Range رشته گلف در اختیار هیئت گلف استان قم قرار می‌گیرد و مدیرکل ورزش و جوانان قم برای واگذاری این زمین اعلام آمادگی و همکاری کرده است.

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: مهم‌ترین دغدغه ما برای گسترش رشته جذاب گلف، وضعیت مکان تمرینی و مسابقاتی گلف بازان ماست و در صورتی که بتوانیم فضای مناسب برای تمرین و آموزش و نشان دادن این رشته به دیگران در اختیار داشته باشیم، گلف قم بیش از پیش توسعه پیدا می‌کند.

علویون بیان داشت: در سال ۹۴ توانستیم لیگ گلف استان قم را بار دیگر احیا کنیم و برنامه‌های متنوعی برای سال ۹۵ در نظر گرفته‌ایم که این برنامه‌ها امسال با حضور فاطمه ضرغام به عنوان نایب رئیس، در بخش بانوان نیز با جدیت اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: زمین مینی گلفی در زمین سازمان ملی جوانان سابق تخصیص داده شده و باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که بدون زمین Range در رشته گلف پرورش قهرمان امکانپذیر نیست.

رئیس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان حمایت ویژه‌ای از هیئت گلف قم داشته است و در سال‌های اخیر هرگز ممکن نبود که پیش از اعزام به مسابقات کشوری بتوانیم اعتباری جذب کنیم اما در سال گذشته هرگاه که نامه نگاری انجام شد به سرعت اعتبار در اختیار ما قرار گرفت.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdchx-nx.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خخخخ از موقعی که این خبرو شنیدم دارم میخندم آخه قمو چه به ورزش با کلاس