پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 50823
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

دکتر سقائیان‌نژاد بهم‌ریختگی‌های مالی در شهرداری قم را سامان داد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری قم طی مدت حضور دکتر سقائیان‌نژاد در جایگاه مدیریت شهری گفت: من فکر می‌کنم ایشان بعد از بهم ریختگی که از نظر مالی در شهرداری به وجود آمده بود و حل آن مشکل بود تلاش‌های خوبی داشتند و وضع مالی شهرداری را سامان دادند و کمک شد بدهی‌ها تامین و وضع عقب‌ماندگی‌ها بهبود یافت.
دکتر سقائیان‌نژاد بهم‌ریختگی‌های مالی در شهرداری قم را سامان داد
دکتر سقائیان‌نژاد بهم‌ریختگی‌های مالی در شهرداری قم را سامان داد
به گزارش قم نیوز، دکترعلی لاریجانی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم و آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه فرهنگی ورزشی در قم، با بیان اینکه پروژه تقاطع شهدای مدافع حرم بخشی از مشکلات ترافیکی شهر را برطرف خواهد کرد گفت: انصافا مدیریت شهری شرایط خوبی را در حوزه عمرانی ایجاد کرده است و در این پروژه نیز با کیفیت و سرعت قابل توجهی فعالیت شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های عمرانی که با همراهی مشترک شورای شهر و شهرداری در قم کلید خورده تحولی در شهر ایجاد کرده‌ است خاطرنشان کرد: نام خوبی برای این پروژه انتخاب شده؛ چراکه موضوع تروریسم و مقابله با آن یک همت بلند و از خودگذشتگی می‌خواست که ملت ایران وارد صحنه شد و همراه با ملت عراق و سوریه یک موفقیت بزرگ رقم خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری قم طی مدت حضور دکتر سقائیان‌نژاد در جایگاه مدیریت شهری تصریح کرد: من فکر می‌کنم دکتر سقائیان‌نژاد بعد از بهم ریختگی که از نظر مالی در شهرداری به وجود آمده بود و حل آن مشکل بود تلاش‌های خوبی داشتند و وضع مالی شهرداری را سامان دادند و کمک شد بدهی‌ها تامین و وضع عقب‌ماندگی‌ها بهبود یافت.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های خوبی از نظر منطق علمی در شهر قم دنبال می‌شود گفت: پروژه‌های خوبی از نظر ترافیکی در شهر در حال اجرا است و شهر در گذشته کشش بار ترافیکی را نداشت و لازم بود از مسیر دیگری تردد در شهر ساماندهی شود و نگاه عالمانه و با منطق بر مدیریت شهری قم حاکم است.

لاریجانی با تاکید بر حرکت منطقی و علمی در برنامه‌ریزی شهری و پیگیری امور شهر قم گفت: اینکه توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی در قم صورت می‌گیرد خصوصا با محوریت مناطق محروم کار ضروری بود.

وی با اشاره به اجرای پروژه بهداشتی درمانی در منطقه پردیسان بیان کرد: این پروژه دولتی نیست اما حمایت دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، شورای شهر و استاندار موجب شد این امکان در قم فراهم شده و شاهد رشد شاخص های بهداشتی در شهر قم باشیم که می‌تواند رکنی برای شهرهای دیگر هم باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchx6nm.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما