چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 22293

برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و ورزش همگانی بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن در قم خبر داد.
برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و ورزش همگانی بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، سیده لیلا عنبری با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان برای این منظور، اظهار کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی نخستین برنامه در این زمینه بود.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی زنان و دختران فاطمی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قم برگزار شد، اضافه کرد: این جشنواره یکی از ویژه برنامه‌هایی است که اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای این مناسبت ارزنده و گرامیداشت مقام زن و روز مادر در نظر گرفته بود و در دو بخش فرهنگی و ورزشی به انجام رسید.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در حالی که بخش فرهنگی آن به شکل جشنواره برگزار شد، بخش ورزشی نیز در قالب مسابقات به اجرا درمی‌آید و دختران و بانوان ورزشکار قم در رشته‌های مختلف با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عموم بانوان قمی برای حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی زنان و دختران فاطمی و ویژه برنامه‌هایی که به این مناسبت با همکاری موسسه مالی و اعتباری کوثر و هیئت‌های ورزشی قم برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورده است.

عنبری عنوان داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان و دختران فاطمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و سپس سایر برنامه‌ها با حضور پرشور بانوان به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مختلف ورزشی بانوان در رشته‌های ووشو، والیبال، بسکتبال، هندبال، کاراته، تنیس روی میز، بدمینتون و ... در سالن‌ها و فضاهای ورزشی سطح شهر قم و همچنین بخش‌ها و شهرهای تابعه تا پایان هفته صورت می‌گیرد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین شاهد برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در بخش‌های تابعه قم هستیم و در دو همایش کوهپیمایی نیز قرار است بانوان و آقایان روستایی علاقمند و طرفدار ورزش همگانی روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در شهر کهک و روستای فردو حضور یابند، ضمن اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان نیز انجام شده و این جشنواره در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxini.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما