دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 49203
منبع : خبرگزاری فارس
در فوتسال جام رمضان استان قم رقم خورد

پیروزی شهدای مدافع حرم قم / فوتسالیست‌های پارسا صدرنشین شد

قم نيوز : قم نيوز: رقابت‌های فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم با پیروزی پرگل تیم شهدای مدافع حرم و نمایش قدرتمند این تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی پیگیری شد.
پیروزی شهدای مدافع حرم قم / فوتسالیست‌های پارسا صدرنشین شد
پیروزی شهدای مدافع حرم قم / فوتسالیست‌های پارسا صدرنشین شد
به گزارش قم نيوز، در حالی که مسابقات جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم امسال دومین دوره خود را تجربه می‌کند، 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به دور بعد را کسب کند.

در شب نخست این بازی‌ها چهار مسابقه از گروه‌های اول و دوم به انجام رسید و با پیروزی تیم‌های دل‌سوختگان اهل بیت، امیران اسپرت و شهدای نیروگاه و یک تساوی همراه بود اما در شب دوم این دوره از رقابت‌ها چهار تیم موفق به شکست حریفان خود شدند.

در نخستین مسابقه از گروه سوم مرحله مقدماتی دومین دوره رقابت‌های جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم، تیم شهدای مدافع حرم به مصاف مجتمع زیتون رفت و در دیداری که پنج بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، با نتیجه جالب توجه و قدرتمند پنج بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

دومین دیدار از گروه سوم را در حضور پرتعداد تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال، تیم‌های خادم الحسین و هنرجو در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند که این بازی در نهایت با برتری قاطع سه بر صفر به سود تیم خادم الحسین از تیم‌های با سابقه باشگاهی فوتسال قم به پایان رسید.

در حالی که دو مسابقه گروه سوم با زدن هشت گل به پایان رسید، دو دیدار گروه چهارم مقدماتی نیز هشت گل در برداشت و در نخستین مسابقه این گروه تیم فوتسال مصالح ساختمان آسیا برابر شهباز به میدان رفت و با دو گل موفق به شکست حریف خود شد تا سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

دومین و آخرین مسابقه از شب دوم رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم در سالن شهید حیدریان این شهر را تیم‌های پارسا و سرای کلبه برگزار کردند، مسابقه‌ای که در‌آن پنج گل به ثمر رسید و سهم پارسا چهار گل و برتری قاطع چهار بر یک بود تا این تیم صدرنشین گروه چهارم شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxink.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما