جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 43263
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تیراندازی استان قم خبر داد

قهرمانی ورزشکار قم در مسابقات آزاد تیراندازی ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت تیراندازی استان قم از موفقیت تیرانداز با تجربه قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های آزاد تیراندازی ایران خبر داد.
قهرمانی ورزشکار قم در مسابقات آزاد تیراندازی ایران
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: تیراندازان قم از ابتدای سال 1395 تا کنون در مراحل مختلف مسابقات آزاد تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود رفته و در مجموع عملکردی بسیار خوب از خود به ثبت رسانده‌اند.

وی با اشاره به حضور تیراندازان قم در مرحله پنجم و پایانی مسابقات آزاد کشوری سال جاری، بیان کرد: در رشته تفنگ بادی این مرحله از مسابقات سیدمحمدصادق چاووشی، هادی غرباقی، علی‌اصغر کلهر، سیده‌رویا صبح‌خیز، نرجس کولیوندی و فاطمه حسین‌زاده نمایندگان قم بودند.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: در رشته تپانچه بادی نیز محمود جعفرغفار که سابقه بسیار زیادی در این رشته دارد و در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌‌های کشور نیز عضو تیم نظام مهندسی ساختمان قم است با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های این مرحله با حضور تیراندازان مطرح کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی برای روزهای سیزدهم و چهاردهم آبان‌ ماه برنامه‌ریزی شده بود و امروز برترین‌های خود را شناخت.

مهره‌ساز با بیان اینکه سالن بزرگ و استاندارد تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبانی این مرحله از رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور را انجام داد، اضافه کرد: توسط فدراسیون تیراندازی برای برترین‌های این دوره از مسابقات جوایز نقدی نیز در نظر گرفته شده بود، ضمن اینکه پیکارهای آزاد یک فرصت بسیار خوب برای تیراندازان مدعی عضویت در تیم ملی تیراندازی کشورمان نیز بود و مربیان نظارت ویژه‌ای بر این رقابت‌ها داشتند.

وی از یک دستاورد بزرگ و مهم برای تیراندازی قم در مرحله پنجم و پایانی رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خبر داد و یاد آور شد: هادی غرباقی تیرانداز پرتوان، خوب و آینده‌دار استان قم در حضور نفر سوم مسابقات جهانی، چهره پرفروغی از خود به نمایش گذاشت و با ایستادن بر سکوی نخست موفق به کسب مدال طلای مسابقات آزاد کشور شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های مرحله پنجم و نهایی مسابقات آزاد کشوری از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و تیراندازان رقابت نزدیکی برای کسب عناوین برتر داشتند، افزود: هشت نفر در پایان به مرحله فینال مسابقات راه یافتند و از بین آنها غرباقی از قم قهرمان شد.

وی افزود:‌ حسین باقری از اصفهان به عنوان نفر سوم مسابقات جهانی 2016، مهیار صداقت از تهران، هادی غرباقی از قم، مجتبی قاسم‌آبادی از مرکزی به همراه دو تهرانی دیگر یعنی مهدی احمدی و امید نکونام و تیراندازانی همچون داوود آبادی و حمید ذوالفقاری در فینال حضور داشتند و در پایان مسابقه فینال هادی غرباقی از هیأت تیراندازی استان قم گوی سبقت را از دیگر حریفان ربود و قهرمان شد، ضمن اینکه حسین باقری از اصفهان مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و امید نکونام از تهران رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxink.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما