چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 30483
منبع : روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم
سردار مهدوی نژاد:

حفظ آثار دفاع مقدس موتور محرکه تحقق آرمان های انقلاب است

قم نيوز : فرمانده سپاه استان قم گفت: برنامه هایی که در راستای حفظ آثار دفاع مقدس انجام می شود، همچون موتور محرکه ای است که جامعه را روز به روز به تحقق منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب نزدیکتر می سازد.
حفظ آثار دفاع مقدس موتور محرکه تحقق آرمان های انقلاب است
به گزارش قم نیوز، سردار مهدوی نژاد طی سخنانی در بازدید از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم که به مناسبت هفته مقاومت و پایداری صورت گرفت، اظهار داشت: برای اجرای برنامه های ارزشی که ریشه در فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس دارد، آنقدر ظرفیت موجود هست که هر چه لشکر و تیپ و سازمان تشکیل شود، باز کم است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت در این عرصه نیازمند روحیه ای خستگی ناپذیر، پویا و خلاق است، افزود: برآیند همه فعالیت هایی که در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس انجام می شود، باید همچون موتور محرکه ای در راستای نیل به آرمان های انقلاب و راهبردهایی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده اند، باشد.

فرمانده سپاه استان قم آشناسازی آحاد جامعه با عملیات ها، جغرافیای جنگ، رشادت های رزمندگان اسلام و سایر مولفه های این حوزه، سرعت گرفتن در ابتدای مسیر است و در واقع باید به راس قله که همان اهداف بلند انقلاب است، برسیم.

وی ضرورت کار علمی، تحقیقی و آماری در حوزه دفاع مقدس و رصد وضعیت موجود نسبت به زمان های مشابه قبل را یادآور شد و گفت: حضور میدانی مرتبط با سوژه های دفاع مقدس در جامعه، تعامل با نهادهای استان، فعالیت های گسترده ستادی و استفاده از ابراز رسانه بسیار تاثیرگذار است و تحقق اهداف و ماموریت ها را تسریع می بخشد.

مهدوی نژاد با اشاره به جنگ نرم دشمن و جلوه های مخرب و ضد فرهنگی در جامعه بیان کرد: عنایات و الطاف خاص الهی در عملیات بیت المقدس چنان شامل حال رزمندگان اسلام شد که منجر به فتح خرمشهر گردید.

وی تصریح کرد: امروز نیز در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت و داشتن روحیه صبر و استقامت و همچنین یادآوری خاطرات و ارزش هایی مثل حماسه مقاومت و آزاد سازی خرمشهر، خواهیم توانست در جنگ نرم، برکات الهی را نصیب خود کرده و بر دشمن زبون فائق آییم.

در ابتدای این بازدید، احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری در استان با تقدیر از فعالیت های سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر، گزارشی از برنامه های اداره کل حفظ آثار قم در حوزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchxknx.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما