سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 25533

تصادف دو خودرو در قم 7 مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در قم هفت نفر از سرنشینان خودروها مجروح شدند
تصادف دو خودرو در قم 7 مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه وقوع یک تصادف در بلوار غدیر به اورژانس قم گزارش شد که امدادگران اورژانس به سرعت در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه دو دستگاه خودروی سواری به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه این حادثه منجر به مجروح شدن سرنشینان هر دو خودرو شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطرنشان کرد: چهار نفر از مجروحان این حادثه که یکی از آنها یک کودک بود پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سه نفر از مجروحان نیز در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد اورژانس قم در سومین شب قدر اظهار کرد: از ساعت ۲۰ روز ۲۹ تیرماه تا ساعت هشت صبح سی‌ام تیرماه اورژانس قم نسبت به انجام ۸۳ ماموریت اقدام کرد که از این تعداد ۷۵ مورد مربوط به داخل شهر و هشت مورد مربوط به خارج از شهر بود.

وی بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۳۸ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۵۳ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیری حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از وقوع ۲۰ تصادف موتورسواران در قم خبر داد و گفت: ۲۱ نفر در این حوادث مجروح شدند که ۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۱۲ نفر دیگر با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این مدت ۸۰۰ نفر به آمبولانس‌های مستقر در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران مراجعه کرده و خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و ۵ نفر از بیماران نیز به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxmni.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما