قم نيوز : قم نیوز: در حالی که در مقابل نام استاندار قم در سایت وزارت کشور، اسم حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش نوشته شده است، به نظر می‌رسد فرزند وی نقش پر رنگی در کمک به پدر دارد.
چه کسی به استاندار قم برای انجام فعالیت‌هاش کمک می‌کند؟
به گزارش قم نیوز، قم شهر بی دفاعی است و همه برای آن تصمیم می‌گیرند. این حقیقت با نگاهی به روند مدیریتی قم در سال های اخیر بسیار پر رنگ تر دیده می‌شود.

به عنوان مثال در سال 1386 که برف سنگینی در قم بارید، مسئولان استان علت عدم تخصیص خرید بودجه ماشین‌های برف روب را نظر شخصی وزیر کشور وقت عنوان کرده بودند که گفته بود «مگر در قم هم برف می‌آید» و همین سبب شده بود این بودجه تخصیص پیدا نکند و در اوج برف قم، ماشین‌های برف روب موجود نباشد.

این روزها زمزمه ای در قم جاری است که به راستی استاندار واقعی قم کیست. اگر چه رسما نام حجت الاسالم محمد صادق صالحی منش به عنوان استاندار قم مطرح می شود، اما به سبب مشغله‌های متعدد ایشان از جمله همراهی با سید حسن خمینی در سفر به استان گلستان، به نظر می رسد اداره امور استان به دست شخص دیگری است.
همراهی استاندار قم در سفر به گلستان با سید حسن خمینی

گزینه بعدی مطرح حجت الاسلام و المسلمین بنایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری است، اما معاون سیاسی و امنیتی نیز کارهای مربوط به خود را دارد و شواهد حکایت از حضور شخص دیگری دارد.

علی صالحی منش، فرزند حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش، چندی است که در زمینه‌های مختلف از خود فعالیت نشان می دهد و این روزها کمک حال پدر است. البته در اسلام کمک فرزند به پدر بسیار توصیه شده است و اگر مورد این کمک، اداره امور استان قم باشد، اشکالی بر آن مترتب نیست.
بوسه کودک گلستانی بر گونه سید حسن خمینی در حضور استاندار قم
به نظر می رسد بهتر است حجت الاسلام صالحی منش، برای رسمیت یافتن فعالیت فرزندشان و کمکی که وی به پدر می‌کند، مسئولیتی رسمی به وی بدهند و رسما به طور خانوادگی، امور استان را اداره کنند تا هم کمک های علی صالحی منش، منظم‌تر و بهتر شود و هم دست ایشان در رتق و فتق امور استان در هنگام سفر پدر به همراه سید حسن خمینی یا انجام مسئولیت‌هایشان در شهر تهران، بازتر شود.

در این صورت مدیران استان نیز تکلیف خود را بهتر می‌دانند و در صورتی که علی صالحی منش توصیه‌ای به ایشان انجام دهد، آن را با فراغ بال انجام می‌دهند.

البته این که آیا مسئولیت دادن به فرزند در استانداری منع قانونی دارد یا ندارد، مسئله دیگری است که باید از سوی مسئولین منابع انسانی استانداری مورد بررسی قرار گیرد اما به نظر نمی رسد که کمک کردن فرزند به پدر، منع خاصی داشته باشد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchxmnx.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما